10
یکشنبه 27 اسفند 1396
شماره 7348
زیست‌بوم
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تغییر رویکرد مدیریت حوزه آب

یادداشت
در «اولین اجلاس هم‌اندیشی وزارت نیرو با متخصصان علوم آب و محیط‌زیست» که در روز دهم اسفند در پژوهشگاه نیروی وزارت نیرو برگزار شد، ده‌ها گفتار در قالب «متن سیاستی» از سوی کارشناسان و کنشگران آب و محیط‌زیست ارائه شد.
ویژه
مدیر شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور، گفت: با توجه به بارش‌های کم و پراکنده در هفته اول فروردین‌ماه در بیشتر مناطق کشور، این زمان بهترین فرصت برای سفرهای جاده‌ای نوروزی است.
حیات وحش
معاون محیط طبیعی و تنوع‌زیستی‌سازمان محیط‌زیست با اعلام اینکه پروژه یوز یک پروژه بین‌المللی است و به‌کار خود ادامه می‌دهد، گفت: با بازداشت فعالان یک شرکت همکار این پروژه، حفاظت از یوز متوقف نمی‌شود.

مشکل کشور سیاست‌های غیر علمی است

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست: سیاست‌های غلط حوزه آب طی 4دهه گذشته، مردم را به‌جان هم انداخته است
محیط زیست
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست روز گذشته در پارک پردیسان در جمع خبرنگاران حاضر شد تا گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه داد. عیسی کلانتری در این نشست با بیان اینکه عامل اصلی آلودگی هوا سوخت است، گفت: وزارت نفت قول داد تا پایان برنامه ششم توسعه پالایشگاه‌های خود را استانداردسازی کند.
میراث فرهنگی
بولدوزرها به کارخانه ثبت ملی شده حریربافی چالوس هجوم بردند و تا صبح جمعه گذشته به تخریب این فضای 6هکتاری ثبت ملی شده پرداختند.
PDF زیست‌بوم
کوتاه زیست‌بوم
مدیرکل موزه ملی ایران با اعلام اینکه تاکنون روزانه به‌طور متوسط 1500نفر از نمایشگاه لوور در تهران بازدید کرده‌اند، گفت: این آمار برای همکاران فرانسوی بسیار جالب بود و آنها فکر نمی‌کردند این نمایشگاه، جزو نمایشگاه‌های پربازدید باشد.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر به گیلان، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده 600پروژه گردشگری در کشور به بهره‌برداری برسد.