• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 16 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99933
+
-

دستگیری سارقان خودرو یک ساعت پس از سرقت


ماموران گشت پلیس آگاهی در جریان تعقیب و گریز با 2سارق موفق شدند آنها را که کمتر از یک ساعت قبل دست به سرقت خودرو زده بودند، دستگیر کنند.
به گزارش همشهری، ساعت یک بامداد دیروز، پانزدهم اردیبهشت‌ماه مأموران یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت‌زنی و انجام ماموریت در محدوده سه راه ورامین به 2سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مظنون شدند و برای بررسی موضوع به راننده خودرو دستور ایست دادند؛ اما راننده بی‌توجه به فرمان پلیسی سرعت خودرو را افزایش داد و تلاش کرد فرار کند.
از این رو ماجرا به مرکز پلیس گزارش شد و همزمان مأموران به تعقیب خودروی مظنونان پرداختند. در جریان این تعقیب و گریز مأموران بارها به راننده هشدار و دستور ایست دادند، اما او قصد نداشت خودرو را متوقف کند. پس از دقایقی مسیر خودرو  به سوی تهران تغییر یافت اما در نهایت در یکی از خیابان‌ها به‌دلیل راهبندان   متوقف شد. 2 سرنشین پراید که مأموران را در یک قدمی خود می‌دیدند از خودرو پیاده شدند تا فرار کنند. اما این پایان ماجرا نبود  چرا که مأموران باز هم به تعقیب آنها پرداختند و پس از دقایقی هر  2دستگیر شدند.
 شواهد اولیه نشان می‌داد که 2متهم ساعتی قبل خودروی پراید را سرقت کرده‌اند.
سرهنگ سعدالله گزافی، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی پایتخت مشخص شد خودروی کشف شده ساعتی قبل در محدوده کلانتری قائم سرقت شده است که خوشبختانه با هوشیاری مأموران گشت، سارقان در کمتر از یک ساعت به دام افتادند. وی ادامه داد: هر 2 متهم در بازجویی اولیه به سرقت خودرو اعتراف کردند و رسیدگی به این پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی در جریان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید