• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 9 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99429
+
-

فوتبال ایران

  قیمت سردار نصف شد
کرونا قیمت سردار آزمون را نصف کرد. این خبری است که سایت اسپرت روسیه منتشر کرده و مدعی شده قیمت سردار از 30‌میلیون یورو به 15‌میلیون یورو کاهش پیدا کرده است. براساس گزارش اسپورت، کرونا به باشگاه‌های اروپایی ضرر مالی قابل‌ملاحظه‌ای زده و از همین‌رو به‌نظر می‌رسد هیچ باشگاهی حاضر نیست برای مهاجم ایرانی زنیت بیش از 15‌میلیون یورو هزینه کند. این در حالی است که زنیتی‌ها پیش از کرونا 30‌میلیون یورو روی سردار قیمت گذاشته بودند.

  عنایتی مدعی زمین استقلالی‌ها!
استقلالی‌ها به‌تازگی قراردادی با مجموعه ورزشی آزادی امضا کرده‌اند و زمین شماره‌2 این مجموعه را برای تمرین روزانه آبی‌ها اجاره کرده‌اند. این در حالی است که رضا عنایتی که این فصل هدایت سرخ‌پوشان را بر عهده داشته، مدعی است تا پایان فصل زمین شماره‌2 در اختیار آنها‌ست! عنایتی که خودش سال‌ها برای استقلال بازی کرده، در این خصوص می‌گوید:‌ « ما تا پایان همین فصل با مجموعه ورزشی آزادی قرارداد داریم و مبلغ آن را به مدیریت این مجموعه پرداخت کرده‌ایم. ما مدت‌ها‌ست تمرینات‌مان را در این زمین انجام می‌دهیم. صحبت‌هایی برای تمدید
« قرارداد هم داشته‌ایم که هنوز جواب قطعی به ما داده نشده است. با وجود این، ما طبیعتا تا پایان فصل جاری قرارداد داریم و تیم دیگری نمی‌تواند در آن تمرین کند.»عنایتی در حالی از قرارداد سرخ‌پوشان تا پایان فصل خبر داده که پیمانکار زمین شماره‌2 ورزشگاه آزادی از قرارداد این باشگاه تا پایان اردیبهشت سخن می‌گوید و مدعی است از ‌ماه آینده استقلال در این زمین تمرین می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید