• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 19 اسفند 1396
کد مطلب : 9134
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها
صدای استان‌ها

   گلایه از حقوق ناچیز تامین اجتماعی


 35 سال به سازمان تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت کردم، اما حالا فقط یک میلیون و 100 هزار تومان دریافت می‌کنم. باعث تاسف است که این سازمان پایین‌ترین حقوق ممکن را به بازنشستگان خود می‌دهد.


حشمت‌الله سوری از البرز

 

 

   قطعی تلفن در آبادان


از آبادان تماس می‌گیرم. حدود 10 ماه است تلفن مغازه من قطع شده. مخابرات می‌گوید این مشکل فقط مشکل من نیست و کلانتری، بانک‌ها و مطب پزشکان هم تلفن ندارد. دلیل این قطعی مشخص نیست و نمی‌گویند تلفن‌ها کی وصل می‌شود.


یک شهروند از آبادان

 

 

   ترافیک خیابان امام خمینی (ره) اصفهان


محل کار من خیابان شاهپور جدید است و هر روز صبح و عصر باید از ترافیک خیابان امام خمینی (ره) عبور کنم. از مسئولان شهری تقاضا می‌کنم برای بهبود این وضع به فکر تعیین خیابان جایگزین باشند.


یک شهروند از اصفهان

 

 

   کمبود متخصص چشم در خلخال


شهرستان خلخال کمبود متخصص چشم دارد. این کمبود به حدی است که گاهی بیماران ناچار می‌شوند 2 ماه برای ویزیت در نوبت بمانند. وقتی هم که نوبتشان می‌شود،‌ صبح تا عصر معطل می‌شوند.


فرهادی از اردبیل

 

 

   تصرف غیرقانونی در جنگل‌های مازندران


جنگل‌های مازندران حق‌الناس و بیت‌المال است و قطع غیرقانونی و شبانه درختان جنگل‌ تعرض به حقوق مردم محسوب می‌شود. سکوت مسئولان درباره این تصرف‌ها جای تامل دارد. مسئولان باید پاسخ دهند ساخت ویلاهای آنچنانی در جنگل‌ها چه توجیهی دارد؟


شجاعی از مازندران

 

 

   دعوت از استاندار همدان


مقام معظم رهبری فرمودند رسیدگی به مناطق محروم هدف نظام جمهوری اسلامی است. با توجه به همین رویکرد هم از استاندار همدان درخواست می‌کنیم به روستاهای اسدآباد سرکشی کنند و در جریان مشکلات این منطقه محروم قرار بگیرند.


صالحی‌منش از روستای قره بلاغ همدان

این خبر را به اشتراک بگذارید