• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 19 اسفند 1396
کد مطلب : 9119
+
-

راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار در محله امامت

مونا محمدی: 

منطقه  13

مدت‌هاست مسئولان وعده داده‌اند که برای رفاه حال اهالی بازار میوه و تره‌بار در محله امامت ساخته می‌شود. «سید وحید مقدم» دبیر شورایاری محله امامت می‌گوید: «ساخت بازار میوه و تره‌بار در محله امامت، سال‌هاست که توسط شورایاری محله در حال پیگیری است، اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است. اهالی محله هر روز برای خرید میوه و دیگر مایحتاج خود با قیمت مناسب باید مسافت زیادی را تا تره‌بار پیروزی  طی کنند.

آنهایی که وسیله نقلیه شخصی ندارند حسابی به زحمت می‌افتند و بعضی از اهالی هم به دلیل دوری مسافت قید خرید میوه ارزان‌قیمت از بازارهای تره‌بار را می‌زنند. در نتیجه به جای پرداخت هزینه و سختی رفت‌وآمد به نزدیک‌ترین بازار میوه و تره‌بار مجبورند هزینه بیشتری برای خرید مایحتاجشان از میوه‌فروشی‌های محل زندگی خود متحمل شوند.» «محسن پارسا» مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار همشهری محله برای حل این مشکل گفت: «با توجه به تراکم بالای بافت مسکونی منطقه و نبود زمین خالی مناسب برای تملک، مقرر شد زمین خالی مقابل بوستان سیمرغ برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان به بازار میوه و تره‌بار تبدیل شود تا اهالی محله بتوانند مایحتاج روزانه خود را از این بازار تهیه کنند.

با ساخت این بازار میوه و تره‌بار، دیگر اهالی مجبور نیستند برای خرید به محله‌های همجوار بروند. اکنون این زمین در مساحتی بالغ بر 400‌مترمربع از سوی سازمان میادین میوه و تره‌بار و با همکاری نهادهای مسئول تملک شده و کار ساخت آن به‌زودی آغاز می‌شود. با ساخت این بازار میوه و تره‌بار، این چهارمین بازار میوه و تره‌باری است که در منطقه راه‌اندازی می‌شود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید