• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 30 آذر 1398
کد مطلب : 90762
+
-

فردوسی‌پور با دوچرخه غافلگیر شد

فردوسی‌پور با دوچرخه غافلگیر شد

عادل فردوسی‌پور چهره شاخص مراسم اختتامیه لیگ حرف و مشاغل بود. فردوسی‌پور که روزهای گذشته با برنامه جدیدش، ‌کلاسیکو خبرساز شده بود، در این مراسم هم بیشتر توجه‌ها را به‌خودش جلب کرده بود.
چهارمین دوره لیگ حرف و مشاغل که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد، دهم آبان‌ با قهرمانی رسانه ورزش، تیمی که عادل کاپیتانش بود و با آقای گلی خود او به پایان رسید. پنجشنبه گذشته و با حضور چهره‌های فوتبالی و مسئولان شهرداری تهران، مراسم اختتامیه این لیگ در تالار ایوان شمس برگزار شد و عادل از دست پیروز حناچی، شهردار تهران و امیر درفشه، معاون حقوقی حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران مدال و دوچرخه هدیه گرفت.
عادل که از این هدیه ذوق‌زده بود، پشت تریبون رفت و چند جمله‌ای درباره مسابقات و حریفان گفت و با بعضی‌ها شوخی کرد: «نفس برگزاری این مسابقات، ارزشمند است. از حرف‌‌ مختلف در این لیگ شرکت کرده بودند و ما توانستیم دوستان خوبی پیدا کنیم، دوستانی از پلیس راهور گرفته که همه دنبال صفر کردن خلافی‌شان بودند و موفق نشدند، تا دوستانی در بین پزشکان و وکلا.» 
عادل از برگزار‌کنندگان این لیگ به‌خصوص از دوست قدیمی‌اش تشکر کرد: «اگر من و مجید فراهانی هم‌دوره مقطع لیسانس نبودیم، شاید این مسابقات شکل نمی‌گرفت. همه کمک کردند که این مسابقات برگزار شود.» او به شوخی به بعضی از تیم‌ها طعنه زد و از تیم رسانه ورزش تعریف کرد: «مسابقات سالم بود. تیم‌ها بازیکن کم جا زده بودند البته تیم ما سالم‌ترین تیم بود که اصلا بازیکن جا زده نداشت.» در جریان مسابقات تیم ستارگان هنر به‌دلیل استفاده از بازیکنان غیرقانونی کنار گذاشته شده بود.
مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران است. او که یکی از سخنرانان این مراسم بود، بعد از صحبت‌ از وظایف شهرداری برای گسترش ورزش همگانی، به‌خصوص در بین مشاغل مختلف، از دوستش گفت، از عادل و نخبه‌هایی نظیر او که با بی‌مهری روبه‌رو می‌شوند: «به شکل تاریخی در ایران، نخبگان تحمل نمی‌شوند و افرادی که رشد می‌کنند همواره با بی‌مهری روبه‌رو هستند ولی امسال به مدد آقای دکتر عادل فردوسی‌پور، نخبگان مورد تقدیر قرار گرفتند. اگرچه ایشان نخبه است و به‌دنبال نخبگی در همه مشاغل و حرف بوده و آن را ترویج می‌کند. عادل فردوسی‌پور نشان داد اگرچه با او بی‌مهری شده اما به روش خودش مبارزه می‌کند و با روش خودش شایستگی‌هایش را تحمیل می‌کند. جام حرف و مشاغل با پیگیری‌ها و خون‌دل خوردن‌های عادل فردوسی‌پور به جایی رسیده که به‌عنوان یکی از محصولات او نهادینه شده است. کاری که او کرد در کشور ماند.» فراهانی اشاره‌ای هم به دیگر فعالیت‌های عادل داشت: «عادل فردوسی پور در حال فعالیت در بخش‌های مختلف است و هر هفته کارهای جدیدی از او می‌بینید که مبارزه به روش عادل فردوسی‌پور است. روش عادل فردوسی‌پور درس‌های زیادی برای همه دارد که اگر در جایی با بی‌مهری روبه‌رو شدید، ظرفیت‌ها و شایستگی‌های شما در صدها جای دیگر در این کشور می‌تواند بروز داشته باشد. کشور متعلق به همه ماست. هنر عادل مردمی‌بودن اوست و این جام هم یکی از شعبه‌های مردمی بودن عادل فردوسی‌پور بود.»چهارمین دوره مسابقات با حضور نمایندگان 10شغل برگزار شد. فراهانی وعده داد که با برنامه‌ریزی و درنظر گرفتن بودجه مشخص در شهرداری، در دوره پنجم تیم‌هایی از 100مشاغل در این لیگ شرکت کنند.در این دوره، رسانه ورزش با 1۹امتیاز و تفاضل گل بهتر قهرمان شد. وکلای کلاسیک تیم دوم و سازمان ورزش شهرداری تیم سوم بودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید