• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 14 آبان 1398
کد مطلب : 87046
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   تشدید تخریب به دلیل سیل
با بارندگی مجدد و جاری شدن سیل در رشت، دوباره شاهد شکستن پل‌ها و تخریب جاده‌ها بودیم. معلوم نیست تا آخرسال با این حجم از بارندگی چه اتفاق‌های دیگری رخ می‌دهد. به نظر می‌رسد مسئولان برنامه پیشگیرانه‌ موثری برای جلوگیری از خسارت‌ها ندارند. از چند ماه قبل پیش‌بینی شده بود که در صورت مقاوم‌سازی نشدن برخی سازه‌ها و پل‌ها احتمال تخریب وجود دارد.
حسین‌زاده از گیلان

    حمایت از تولید ملی
متاسفانه حمایت از تولید ملی در کشور آنچنان که باید، محقق نمی‌شود. ما علاقه داریم کالای ایرانی بخریم، اما وقتی تولیدکنندگان به کیفیت کالا توجه نمی‌کنند و خدمات پس از فروش وجود ندارد، هیچ‌کس برای خرید این کالاها رغبت پیدا نمی‌کند.
یک شهروند از خراسان‌رضوی

    کمبود پزشک متخصص در کامیاران
کمبود پزشک متخصص یکی از مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی است و در بسیاری رشته‌ها پزشک متخصص ندارند. خواهشمند است پیگیر این مشکل باشید. مردم با مراجعه به مراکز درمانی و نبود پزشک متخصص دچار زحمت و دردسر بیشتری می‌شوند و باید به اجبار به شهر سنندج یا کرمانشاه مراجعه کنند.
محمدی از کامیاران

    مسدود ‌بودن زیرگذر مقابل ترمینال تبریز
زیرگذر مقابل ترمینال تبریز که نقش زیادی در کاهش ترافیک ورودی ترمینال و منظریه دارد اکنون بیش از یک سال است که مسدود شده و عملیات حفاری در آن انجام می‌شود. این طرح متعلق به مترو تبریز است موجب ترافیک سنگینی مقابل ترمینال شده است. چرا این عملیات حفاری به اتمام نمی‌رسد تا زیرگذر بازگشایی شود.
علیپور از تبریز
 

این خبر را به اشتراک بگذارید