• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 13 آبان 1398
کد مطلب : 86952
+
-

نحوه خدمات‌رسانی مترو و اتوبوسرانی تهران در راهپیمایی 13آبان

حمل‌و‌نقل
نحوه خدمات‌رسانی مترو و اتوبوسرانی تهران در راهپیمایی 13آبان

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، نحوه خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 13آبان را اعلام کرد. به گزارش همشهری، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ آماده ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی است. ایستگاه طالقانی در خط یک متروی تهران به‌عنوان ایستگاه مجاور در مسیر راهپیمایی روز 13آبان آماده ارائه خدمات حداکثری به شهروندان است.شرکت مترو به‌منظور تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، روز دوشنبه 13آبان‌ماه درصورت نیاز در خط یک، نسبت به اعزام قطارهای فوق‌العاده اقدام خواهد کرد و شهروندان می‌توانند پس از پایان مراسم، از ایستگاه طالقانی و ایستگاه‌های قبل و بعد (دروازه‌دولت و شهدای هفتم‌تیر) برای سفر به مقاصد خود استفاده کنند.»

همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره تمهیدات این شرکت برای برگزاری مراسم 13آبان اعلام کرد: به‌منظور ارائه خدمات بهینه حمل‌ونقلی به شهروندان از ساعت 7صبح از مبادی میدان امام‌حسین(ع)، میدان انقلاب اسلامی، میدان خراسان، پایانه شهید محلاتی، میدان سپاه، میدان راه‌آهن، میدان آزادی نسبت به جابه‌جایی شهروندان به محل برگزاری مراسم اقدام می‌شود. همچنین با توجه به مسدود بودن خیابان طالقانی و خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مراسم، تغییراتی در مسیر تردد اتوبوس‌های خطوط عبوری به محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

بدین‌ترتیب، همه اتوبوس‌های خطوط عبوری در مسیر شرق به غرب خیابان طالقانی از مسیر جایگزین خیابان‌های شریعتی، طالقانی، مفتح، سمیه، سپهبدقرنی، خیابان طالقانی تردد می‌کنند. همه اتوبوس‌های خطوط عبوری در مسیر غرب به شرق خیابان طالقانی از مسیر جایگزین خیابان‌های طالقانی، سپهبد قرنی، (جنوب به شمال)، کریم‌خان، بهار‌شیراز، شریعتی جنوب، سه‌راه طالقانی تردد می‌کنند. همچنین همه اتوبوس‌های خطوط عبوری در شمال به جنوب خیابان مفتح از مسیر جایگزین خیابان شریعتی تردد می‌کنند. همه اتوبوس‌های خطوط عبوری در جنوب به شمال خیابان مفتح از مسیر جایگزین خیابان‌های سمیه، استاد نجات‌اللهی تردد خواهند داشت. همچنین سرویس‌رسانی به دانش‌آموزان نیز از مقابل مدارس انجام و بعد از پایان مراسم به مبادی اولیه برگشت داده می‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید