• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 11 آبان 1398
کد مطلب : 86642
+
-

امروز در اروپا چه خبر است؟

امروز و امشب بازی‌های خیلی مهمی در اروپا نداریم؛ اما اگر به این فکر کنیم که 2هفته دیگر دوباره فیفادی‌ها شروع و بازی‌های باشگاهی تعطیل می‌شود، همین بازی آرسنال با ولوز را که امروز قرار است ساعت 18:30برگزار شود، به چشم‌مان می‌کشیم. امروز در همین ساعت بارسلونا هم در زمین لوانته بازی دارد که چون تصمیم‌گیرندگان پخش بازی‌ها در صداوسیما عمدتا بارسایی هستند، باید منتظر تماشای این بازی نه‌چندان حساس صدرنشین لالیگا با تیم رده یازدهم باشیم.
  سوارس و دی‌یونگ احتمالا در این بازی استراحت می‌کنند. بازی قبلی گریزمان در ترکیب ثابت نبود و فاتی به‌جای او بازی کرد. خیلی‌ها معتقدند رابطه گریزمان با مسی خوب نیست اما پیکه می‌گوید اینکه رابطه مهاجم فرانسوی با سوارس خیلی خوب و صمیمانه است و این همه صمیمیت در رابطه‌اش با مسی وجود ندارد، دلیل نمی‌شود بگوییم مسی از گریزمان بدش می‌آید. گریزی در اتلتیکو هم که بود، با گودین رابطه صمیمانه داشت و اروگوئه را وطن دومش خواند.
 مسی بعد از مدت‌ها استراحت و غیبت البته به‌خاطر محرومیت از حضور در بازی‌های ملی و مصدومیت‌های اول فصل به تیم ملی دعوت شد. آرژانتین 2بازی دوستانه با اروگوئه و برزیل دارد. البته فلسطینی‌ها در حال فشار آوردن برای لغو بازی آرژانتین و اروگوئه هستند که قرار است در سرزمین‌های اشغالی برگزار شود.
  موندو دپورتیوو و اسپرت کاتالونیا که روزنامه‌های هواداری بارسلونا هستند، در واکنش به ادعای کوریره دلو‌اسپرت ایتالیا که گزارش داده بود رونالدو توپ طلای امسال را می‌گیرد، در اقدامی هماهنگ پیش‌بینی کرده‌اند که این جایزه به مسی می‌رسد. دلیل آنها هم عملکرد خیره‌کننده این بازیکن در بازی با تیم ضعیف وایادولید است!
 رئال هم ساعت‌23:30 امشب با بتیس بازی دارد. بتیس همان تیمی که فصل قبل با سرمربیگری ستین بیشترین مالکیت توپ را بین همه تیم‌های جهان داشت، این فصل چنگی به دل نمی‌زند. حتی خریدن فکیر هم که بیشترین تعداد دریبل را بین همه بازیکنان لالیگا دارد، نتوانسته به مدعی‌شدن این تیم کمک کند. رئال برای حفظ‌کردن فاصله یک امتیازی با بارسای صدرنشین نیاز به این برد خانگی دارد.
  سرخیو راموس در ‌ماه اکتبر که دیروز به پایان رسید، کلی رکورد جابه‌جا کرده و دست مسی و رونالدو را از پشت بسته؛ رسیدن به رکورد ۱۶۸‌بازی برای تیم ملی اسپانیا و عبور از کاسیاس؛ رسیدن به رکورد ۴۲۹ بازی در لیگ برای رئال و تبدیل‌شدن به ششمین بازیکن تاریخ باشگاه از این حیث و عبور از خنتو؛ رسیدن به ۷۵‌پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن رئال مادرید، بیش از هر بازیکنی در تاریخ باشگاه؛ رسیدن به رکورد مسی و گلزنی در 16فصل پیاپی در لالیگا.
  در سریA هم 2بازی خوب داریم؛ بازی آاس‌رم با ناپولی در ساعت 17:30 و داربی تورین به میزبانی تورینو که ساعت 23:15 یوونتوس باید با رقیب دیرینه‌اش بازی کند. اینتر هم همزمان با برنامه‌20:30 در زمین بولونیا به میدان می‌رود.
   در آلمان هم بازی‌های خوبی داریم؛ بایرن ساعت18به فرانکفورت می‌رود و با اینتراخت بازی می‌کند، همزمان دورتموند از ولفسبورگ که چند روز قبل نخستین شکست فصل خود را در جام حذفی دشت کرد، پذیرایی می‌کند. لورکوزن و مونشن‌گلادباخ صدرنشین هم می‌تواند بازی قشنگی باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید