• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 85032
+
-

صدای استان‌ها

رسیدگی به تفرجگاه دره‌گاهان
تفرجگاه دره‌گاهان تفت در روزهای تعطیل بسیار مورد توجه کوهنوردان است، اما خدمات مناسبی در این تفرجگاه به شهروندان ارائه نمی‌شود.
مسیر دسترسی به کوه و آبشار که چند سالی است خشک شده، هنوز خاکی است. سرویس‌های بهداشتی خراب و عموما قفل هستند. با این وضع، فقط افراد کمی برای کوهنوردی به این منطقه می‌روند، در صورتی که بهترین نقطه استان برای کوهنوردی است.
یک شهروند از یزد

  ایجاد سرعت‌گیر بدون رنگ‌آمیزی
سرعت‌گیرهای آسفالتی در مسیر کمربندی میانی تبریز بدون رنگ آمیزی و علامت هشدار دهنده ایجاد شده که در سرعت بالا می‌تواند موجب واژگونی خودرو هم شود. علت ایجاد این سرعت‌گیرها آن هم در مسیر سربالایی که سرعت خودرو به صورت معمول کاهش پیدا می‌کند، چیست؟ 
نقدی از آذربایجان شرقی

  حال ناخوش شهرک صنعتی شورمست 
شهرک صنعتی شورمست سوادکوه حال و روز خوشی ندارد. بسیاری از واحدهای این شهرک تعطیل شده‌اند. تعطیلی این شهرک و واحدهای آن بیکاری جوانان منطقه را بیشتر کرده است. از مسئولان استان می‌خواهیم برای احیای واحدهای شهرک صنعتی شورمست همکاری کنند.
یعقوبیان از مازندران 

  تسریع در گازرسانی
نصب و لوله‌گذاری گاز شهری در زابل کند است. هنوز در هر میدان در این شهرستان خودروهای بسیاری وجود دارد تا گاز را از طریق کپسول به دست شهروندان برسانند. مسئولان روند گازرسانی به مردم را سرعت ببخشند.
محب داوودی از سیستان‌وبلوچستان 

  نبود امکانات ورزشی در روستاها
جوانان روستایی به دلیل نبود امکانات و تجهیزات ورزشی در روستاها، برای انجام امور ورزشی به شهرها مراجعه می‌کنند. لطفا مسئولان به فراهم کردن امکانات و تجهیزات ورزشی در روستاها توجه بیشتری داشته باشند. 
شهروندی از خراسان جنوبی

  شهرک گلخانه‌ای کوهدشت در کما
به گفته مسئولان، زیرساخت‌های لازم برای ساخت شهرک گلخانه‌ای کوهدشت تامین شده، اما متاسفانه با گذشت بیش از 11سال این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. 
کرمی از لرستان 

این خبر را به اشتراک بگذارید