• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 1 مهر 1398
کد مطلب : 80266
+
-

کشف 6/1 تن انواع مواد مخدر در خاش

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 6/1 تن انواع مواد مخدر در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان خاش کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار «محمد قنبری» گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از حمل محموله سنگین مواد مخدر توسط یک باند قاچاقچی حرفه‌ای از مناطق مرزی به خاش مطلع شدند.

وی ادامه داد: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی خاش پس از یکسری کار گسترده اطلاعاتی، اعضای این باند مسلحانه را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا در حال جا‌به‌جایی محوله مواد مخدر در مسیر سراوان-خاش بودند شناسایی کردند و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: قاچاقچیان با مشاهده عوامل انتظامی به سمت خودروهای آنان تیراندازی کردند و متواری شدند که پس از طی مسافتی، ماموران مبارزه با مواد مخدر خودروها را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران در این عملیات ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی در بازرسی از خودروها یک تن و ۶۲۴ کیلو و ۹۳۳ گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۳۷۱ کیلو و ۷۷۸ گرم تریاک، ۲۵۳ کیلوگرم حشیش، ۳۲ گرم شیشه، ۱۲۳ گرم سایر مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیری فشنگ جنگی کشف و ضبط کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید