• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79891
+
-

کریمی: همه جوره آماده‌ایم

کریمی: همه جوره آماده‌ایم

محمد زارعی| علی کریمی، هافبک ملی‌پوش تیم استقلال تهران از معدود بازیکنان باتجربه این تیم جوان در داربی فرداست. کریمی معتقد است که تیم‌شان در این چندهفته بدشانس بوده و امیدوار است نمایش بهتری در بازی حساس یکشنبه داشته باشد. گفت‌وگوی هافبک ملی‌پوش آبی‌ها با همشهری را می‌خوانید.
  با توجه به شرایط استقلال در 3بازی گذشته آماده بازی داربی هستید؟
ما در 3بازی گذشته بدشانس بودیم وگرنه می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. در کل شاید تمرکز لازم را نداشتیم، روی صحنه‌هایی گل خوردیم که در لحظه‌های پایانی بازی بود. اما مطمئنا در داربی با حمایت هواداران بهترین نمایش را خواهیم داشت.
 در آستانه داربی بازیکنان 2تیم و هواداران کری‌های شدیدی برای هم می‌خوانند. تو اهل کری‌خوانی نیستی؟
من اهل کری نیستم ولی می‌گویم ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی را ببریم. ما در مسابقه داربی بهترین نمایش خود را ارائه می‌دهیم تا برنده مسابقه شویم.
 داربی فردا شرایط متفاوتی برای 2تیم دارد؛ به‌خصوص شما که نیاز مبرمی به برد دارید.
بله صددرصد. در این مسابقه خیلی باید حواس‌مان جمع باشد. باید تک‌تک ثانیه‌ها مراقب بود و غافل نشد. قطعا موافقم که داربی فردا برای هر 2تیم با داربی‌های سال گذشته متفاوت است. هنوز تیم‌ها جا نیفتاده‌اند و اگر ان‌شاءالله ما برنده شویم در روند کارمان تأثیر بسیار خوبی خواهد گذاشت. خداراشکر کل تیم شرایط خوبی دارند. شرایط خودم هم با توجه به اینکه در 3بازی گذشته عملکرد بدی نداشتم خوب است. همه‌جوره آماده این مسابقه هستم.
 اگر در این داربی گلزنی کنی محبوبیت خاصی در بین هواداران پیدا خواهی کرد که تا سال‌ها آن را فراموش نخواهند کرد. به فکر گلزنی در این داربی هستی؟
بله، همینطور است. اما من اول سعی می‌کنم آن وظیفه‌ای که مربیان گفتند را در زمین اجرا کنم، بعد از آن اگر شرایط گلزنی پیش آمد بدم نمی‌آید در این مسابقه بزرگ هم گلزنی کنم. مطمئنا گل زدن در این مسابقه بزرگ حس خیلی خاصی خواهد داشت؛ ان‌شاءالله قسمت شود.
 با توجه به اینکه در 3بازی گذشته خوب نتیجه نگرفته‌اید، اگر در این داربی برنده شوید تأثیر بسزایی در ادامه لیگ برایتان خواهد داشت.
دقیقا همینطور است؛ امیدوارم این اتفاق بیفتد. می‌توانیم در جدول رده‌بندی وضعیت خود را سروسامان دهیم و با روحیه در ادامه مسابقات حاضر شویم.
 نظرت در مورد اینکه فیفا اعلام کرده بانوان باید در ایران به استادیوم‌ها بروند چیست؟
حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیاز به زمان دارد تا مسئولان زیرساخت لازم را برای این موضوع درست کنند. در این صورت خانم‌ها می‌توانند مجوز حضور در ورزشگاه‌ها را بگیرند. اما درکل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مثبت خواهد بود.
 در ابتدا قرار بود تماشاگران 90 به 10 باشند اما در نهایت باز هم 50-50شد. چرا این اتفاق به تعویق می‌افتد؟
واقعا نمی‌توانید 3روز مانده به داربی بگویید تماشاگران 90 به 10 باشند؛ درحالی‌که سال‌ها تماشاگران عادت کرده‌اند ورزشگاه 50-50 باشد. امیدوارم این موضوع برای سال‌های بعد با فراهم شدن امکانات رعایت شود.
 شنیده شده برای این بازی قرار است تغییر پست بدهی، درست است؟
نه، من همان هافبک دفاعی خواهم بود.
 یعنی به‌جای فرشید اسماعیلی در پست هافبک هجومی بازی نمی‌کنی؟
نه، در همان پست اصلی خودم هافبک تهاجمی بازی می‌کنم.

این خبر را به اشتراک بگذارید