• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 2 اسفند 1396
کد مطلب : 7533
+
-

کوتاه از استان‌ها

  بودجه پیشنهادی شهرداری همدان

شهرداری همدان امسال 435 میلیارد تومان بودجه مصوب داشت. بودجه پیشنهادی سال‌ آینده هم افزایش 200 میلیارد ‌تومانی نسبت به بودجه امسال دارد. به گزارش همشهری، حسین قراباغی  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد: بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری همدان با حدود 37 درصد افزایش 635 میلیارد ‌تومان است.

 

 

  گرمای ایمن کلاس‌ها تا سال 98

محمدرضا خدادادی، معاون پشتیبانی، توسعه و تجهیز مدارس اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همشهری گفت: سیستم گرمایشی بیش از 18هزار کلاس درس در قالب حدود 2هزار و 600 مدرسه استانداردسازی شده است و با تخصیص به‌موقع اعتبار، سیستم گرمایشی همه مدارس خراسان رضوی تا سال 98 ایمن می‌شود.

 

 

  احسان ماندگار قمی‌ها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: طرح «احسان ماندگار» از 23 بهمن آغاز شده است و حدود یک ماه ادامه دارد و 22 اسفند به پایان خواهد رسید. به گزارش همشهری، سید عبدالله میر ابراهیمی افزود: در این طرح لوازم مازاد خانواده‌ها در اختیار ما قرار می‌گیرد و ما این لوازم را نیازمندان   می‌دهیم.

 

 

  پرورش زالو در گلستان

پرورش زالو در استان گلستان آغاز شده است و مسئولان امیدوارند گلستان با داشتن یکی از بزرگ‌ترین مزارع کشت زالو به پایلوت این حرفه در کشور تبدیل شود. به گزارش همشهری، محمود سقلی، معاون آبزی‌پروری اداره کل شیلات گلستان گفت: تاکنون 5 مجوز برای این فعالیت صادر شده که کامل‌ترین آن در شهرستان گرگان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید