• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 2 اسفند 1396
کد مطلب : 7529
+
-

صدای استان‌ها

   زمین بلاتکلیف در آمل

زمینی هزار‌متری در منطقه دو راهی اوجی‌آباد در شهرستان آمل استان مازندران وجود داشت که تقسیم بندی و به کارکنان شهرداری واگذار‌شد . ما  این زمین‌ها را از کارکنان شهرداری خریداری کردیم. سال‌هاست این زمین بلاتکلیف مانده و هیچ امکاناتی از جمله آب و برق به آن اختصاص نیافته است. بارها به شهرداری مراجعه یا نامه‌نگاری کرده‌ایم. می‌گویند که رسیدگی می‌کنند، اما تکلیف ما هنوز معلوم نیست و نمی‌توانیم برای سرمایه‌مان برنامه‌ریزی کنیم.

مسلمی از مازندران

 

 

   مشکلات شهری در شهرک ناز

ساکن شهرک ناز فردیس در استان البرز هستم. این منطقه محل زندگی قشر آسیب پذیر است، اما متاسفانه شهرداری منطقه 3 پردیس به آن رسیدگی نمی‌کند. ما در طول سال با مشکل آسفالت نامناسب و جمع آوری نامرتب زباله روبه‌رو هستیم، اخیرا بارش برف مشکلاتمان را چند برابر کرده است. متاسفانه شهرداری در برف‌روبی خیابان‌ها عملکرد ضعیفی داشت.

دادخواه از البرز

 

 

   روند کند رسیدگی به پرونده‌های قضایی

از شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی تماس می‌گیرم. روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادگاه‌های تجدیدنظر مرکز استان اصلا مناسب نیست. از قوه قضاییه تقاضای رسیدگی به این موضوع را دارم.

فخری نژاد از آذربایجان غربی

 

 

   پل رو باز جاده ناهارخوران

پل هوایی مقابل کاوش در جاده ناهارخوران شهرستان گرگان در استان گلستان مسقف نیست. ما پیش از این هم از طرف اهالی نامه ای به شهردار و معاون عمرانی وی نوشتیم و اعلام کردیم که در زمان بارندگی این پل لغزنده و موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود.

نظری از گرگان

 

 

   تبلیغات روی تیر چراغ برق

شهرستان لنگرود در استان گیلان مشکلات بسیاری دارد، اما مهم ترین مشکل این است که تیرهای برق شهرستان محل نصب انواع تابلوها شده و چهره نامناسبی به شهر داده است. هیچ کدام از دستگاه‌های مربوطه هم به این موضوع رسیدگی نمی‌کنند.

حسینی از گیلان

این خبر را به اشتراک بگذارید