• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 2 اسفند 1396
کد مطلب : 7513
+
-

قفل و بند برنامه‌ها در اندروید

کافه ‌اَپ
قفل و بند برنامه‌ها در اندروید

با توجه به حجم فایل‌های شخصی موجود در گوشی‌ها، خیلی‌ها علاقه دارند که جدا از قفل صفحه، برای برنامه‌های مهم خود نیز رمز عبوری جداگانه بگذارند. این اپلیکیشن‌ها، پیشنهادهای ما برای انجام این کار به بهترین نحو ممکن است.

 

 

به‌طور کلی AppLock برنامه‌ای است که به‌صورت پیش‌فرض به ذهن تمام کسانی می‌آید که قصد قفل کردن اپلیکیشن‌های گوشی را دارند؛ با 100میلیون دانلود تنها در گوگل‌پلی که جدا از امکان قفل‌گذاری روی برنامه‌ها، ابزاری در اختیار شما قرار می‌دهد تا به‌وسیله آن وای‌فای، بلوتوث یا حتی داده‌های موبایل را نیز قفل کنید. تقریبا هر چیزی که در اندروید وجود دارد به وسیله AppLock قابل قفل است؛ حتی تماس‌های ورودی.

 

 

Privacy Knight  Applock

 ابزاری کاملا رایگان و بدون هیچ‌گونه تبلیغاتی که به شما کمک می‌کند با روش‌های مختلف روی برنامه‌ها رمز بگذارید. این برنامه اگر چه خیلی موفقیت بزرگی در زمره جذب کاربر نداشته اما از معدود عناوینی است که به شما امکان رمزگذاری از طریق پین، پترن، اثر انگشت، ایجاد پترن حرکتی و یا چند مدل دیگر را می‌دهد. در کنار امکانات مختلف برای گذاشتن پسورد، Privacy Knight Applock به شما این امکان را می‌دهد تا از پاک شدن برنامه‌ها به‌دست کسانی که گوشی را در دست می‌گیرند نیز جلوگیری کنید.

 

 

Norton App Lock

 کمپانی بزرگ امنیتی نورتون نیز محصولی رایگان و بدون تبلیغات دارد که برای رمزگذاری روی برنامه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. Norton App Lock برای آن دسته از کاربرانی خوب است که می‌خواهند از برنامه‌ای سبک و ساده برای انجام این کار بهره ببرند. قفل‌گذاری به وسیله پین یا پترن، گرفتن عکس از کسانی که رمز را اشتباه وارد می‌کنند، جلوگیری از حذف برنامه‌ها و امکاناتی از این دست، به بهترین شکل در این برنامه کم‌حجم گنجانده شده است.

 

اگر چه کمی ظاهر این برنامه، قدیمی به‌نظر می‌رسد اما تمامی امکانات پایه برای انجام امور را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما نکته‌ای که این برنامه رایگان را به لیست ما آورده این است که شما در App Locker می‌توانید مدل‌های مختلف رمزی را از پیش طراحی کنید و با دیدن لیست برنامه‌ها، روی هر برنامه‌ای که دوست داشتید، مدلی خاص تعریف کنید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید