• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72128
+
-

اصالت قطعات یدکی خودرو


یکی از نشانه‌های اصالت و کیفیت قطعات یدکی، بسته‌بندی خاص این قطعات است که آن را از قطعات غیراصل و تقلبی متمایز می‌کند.

قطعات یدکی اصلی تامین شده در شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودرو از نظر مواد اولیه، ابعاد، دوام، مکانیک و عملکرد در آزمایشگاه‌های مجهز مورد بررسی دقیق قرار گرفته است.
برای فراهم‌شدن امکان تشخیص قطعات اصلی خودرو از قطعات یدکی فاقد گارانتی و تقلبی، به‌کارگیری راهکارهای هوشمند و نوین برای تامین و تضمین اصالت قطعات یدکی مدنظر قرار گرفته است.

 مشتریان قطعات یدکی اصلی مورد نیاز خودروی خود را فقط از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز سراسر کشور و با دریافت فاکتور معتبر خریداری کنند.

قطعات یدکی ایران خودرو در بسته‌هایی از جنس کرفت برای قطعات سنگین، بسته‌هایی از جنس لمینیت به همراه نایلون حباب‌دار برای قطعات حساس، لفاف جاذب روغن برای قطعات روغنی و بسته‌های مقوایی برای قطعات کوچک‌تر عرضه می‌شود، البته همه این بسته‌بندی‌‌ها قابل بازیافت است.

ثبت اطلاعات کامل قطعه روی بسته‌بندی و استفاده از هولوگرام با قابلیت درخشش زیر نور uv راه دیگر تشخیص قطعات اصلی از تقلبی در بازار قطعات یدکی خودرو است.

در نهایت روی بسته‌بندی‌های اصلی ایساکو کد‌QR  درج شده که بعد از نصب اپلیکیشن این شرکت روی گوشی‌های اندورید یا IOS به‌راحتی می‌توان این کد را از روی بسته، اسکن کرده و از اصالت و دارای گارانتی بودن قطعه مذکور اطمینان کامل حاصل کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید