• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71820
+
-

صدای استان‌ها

  ضایعات فراوری میگو
بوی بد ضایعات مراکز فراوری میگو واقعا غیرقابل تحمل شده است. بارها اعتراض کرده‌ایم ولی همچنان وجود این مراکز در قشم اهالی را دچار مشکلات زیادی کرده است.
سید محمد موسوی از هرمزگان

  آنتن ندادن خطوط تلفن همراه
حدود 100 روستا در جنوب سیستان ‌و بلوچستان از جمله اورنگ، مهبان، انجیرکی، گربن و میرآباد با مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت دارند. با وجود پیگیری‌های مستمر اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
سید حمزه شهنوازی از سیستان ‌و بلوچستان

   گرانی میوه‌های فصل
قیمت میوه بسیار گران شده و تهیه آن برای قشر ضعیف و حتی متوسط سخت است.
احمدی از کرمانشاه

  نبود سطل زباله در آستانه اشرفیه
شهرداری آستانه اشرفیه به اندازه‌ای با کمبود بودجه مواجه است که نمی‌تواند سطل زباله در کوچه‌ها بگذارد. اغلب کوچه‌ها پر از زباله است و شاهد پرسه سگ و گربه  لا‌به‌لای زباله‌هاهستیم. لطفا اعضای شورای شهر به این مشکل رسیدگی کنند.
فیاض از گیلان

 بوی آزاردهنده فاضلاب در شهرک توحید 
ساکنان میدان توحید اردبیل به علت بوی بد فاضلاب اطراف رودخانه بالیخلوچای با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند. در این هوای گرم تابستان حتی نمی‌توانیم پنجره‌های خود را باز کنیم. اهالی علاوه بر تحمل بوی آزاردهنده، نگران سلامتی و بیماری‌های تنفسی هستند. 
عادله رضاپور از اردبیل


پاسخ به صدای همشهری 

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به انتقاد یکی از شهروندان، با عنوان «جاده دورود از ناحیه باند رفت نیازمند ترمیم است»، که در تاریخ 28 خرداد در ستون صدای همشهری منتشر شده بود، اعلام کرد: «در حال حاضر عملیات ساخت باند دوم در طرفین جاده موجود در دست اجراست که پس از بهره‌برداری بزرگراه، ‌بخش‌های زیادی از محور قدیم در رفوژ میانی قرار می‌گیرد. در شرایط فعلی، عملیات در حد ترمیم،‌ لکه‌گیری هندسی و ایمن‌سازی توسط شرکت پیمانکار در مسیر یادشده در دست اجراست.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید