• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 17 مرداد 1398
کد مطلب : 71279
+
-

بازداشت مظنون اصلی در پرونده قتل مرد 7زنه

بازداشت مظنون اصلی در پرونده قتل مرد 7زنه

١٠‌ماه پس از قتل آتشین مرد ٧زنه، برادر او که تنها مظنون اصلی پرونده است، بازداشت شد.

به گزارش همشهری، ماجرای قتل آتشین مردی که پس از جدایی از همسرانش به تنهایی زندگی می‌کرد به ١٣ مهر‌ماه سال ٩٧ برمی‌گردد. آن روز وقتی گزارش حادثه آتش‌سوزی در شرق تهران به آتش‌نشانی اعلام شد، آتش‌نشانان راهی محل حادثه که آپارتمانی حوالی مجیدیه بود، شدند و پس از مهار آتش با جسد مرد صاحبخانه روبه‌رو شدند که ظاهرا بر اثر خفگی جانش را از دست داده بود. از سوی دیگر مشخص شد که آتش‌سوزی عمدی صورت گرفته و قاتل پس از ریختن مواد آتش‌زا روی پتوی مقتول خانه را آتش زده است. در ادامه بررسی‌ها معلوم شد که مرد تنها ٧ زنه بوده و آخرین همسرش به‌تازگی از او جدا شده است. علاوه بر این مقتول نیز اخیرا سکته مغزی کرده و برادرش از شهرستان به تهران آمده بود تا از او که به‌تنهایی زندگی می‌کرد، مراقبت کند. ناپدید شدن برادر مقتول پس از حادثه فرضیه جنایت از سوی وی را قوت بخشید و زمانی شک مأموران به یقین تبدیل شد که مبلغ ١٢٠ میلیون تومان از حساب مقتول برداشت شد و فردی که حساب مقتول را خالی کرده بود کسی جز برادر مقتول و تنها مظنون پرونده نبود.
به این ترتیب، برادر مقتول تحت تعقیب قرار گرفت اما ردی از وی نبود تا اینکه پس از گذشت ١٠‌ماه از حادثه وی شناسایی و دستگیر شد.
اگرچه شواهد علیه وی بود اما منکر جنایت شد و گفت: من زمان حادثه خانه برادرم نبودم و حادثه آتش‌سوزی را همسر سابق برادرم به من خبر داد. وی ادامه داد: وقتی برادرم از آخرین همسرش جدا شد من برای مراقبت از برادرم به تهران آمدم. روز حادثه برای انجام کاری از خانه او خارج شدم که لحظاتی بعد همسر سابقش به من زنگ زد و گفت همسایه‌ها به او زنگ زده و گفته‌اند که خانه آتش گرفته است. من هم خودم را رساندم و متوجه مرگ برادرم شدم. درخصوص برداشت پول از حساب برادرم باید بگویم که او به من بدهکار بود و پیش از این حادثه و مرگش از من خواست تا از حسابش پول بردارم. تنها مظنون پرونده منکر قتل برادرش شد اما قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت وی را صادر کرد تا معمای این جنایت آتشین فاش شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید