• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68930
+
-

صدای استان‌ها

   خرابی دوربرگردان
بی‌توجهی به درخواست مردم درباره وضع اسفبار دوربرگردان بیمارستان امام رضا (ع) تأمل‌برانگیز است. مشکلات این دوربرگردان چندبار از طریق رسانه‌ها هم مطرح شده است.
یک شهروند از قم 

   اجرای تقاطع غیرهمسطح در شاهرود
با توجه به ترافیک شهری در شاهرود به ساخت چند تقاطع غیرهمسطح در شاهرود نیاز است. شهردار جدید شاهرود هم در این زمینه وعده داده است. امیدواریم برای حل مشکل اقدامی اساسی صورت گیرد.
محققی از سمنان

   هدررفت آب
با وجود خشکسالی و کمبود آب در شوش، گاهی شاهد ترکیدن لوله و هدر رفتن آب هستیم. لطفا مسئولان فکری برای فرسودگی شبکه کنند. آنها مدام به شهروندان توصیه می‌کنند در مصرف آب صرفه‌جویی کنند، اما خودشان برای رفع نقص بزرگی که به هدررفت آب منجر می‌شود کار خاصی نمی‌کنند.
غزالی از خوزستان

   مشاوران املاک همکاری کنند
با بالا رفتن نرخ اجاره‌بها در شهر خرم‌آباد فقط می‌توان به حمایت مشاوران املاک از مستاجران دلخوش بود. وقتی مشاوران از اجاره دادن واحدهای مسکونی با رهن و اجاره بالا خودداری کنند قطعا صاحبان املاک هم در تعیین نرخ‌های خود تجدید نظر می‌کنند.
سپهوند از لرستان

   پیچ خطرناک مسکن مهر
2 پیچ در محله مسکن مهر «جاقل» در سقز وجود دارد که خودروها و موتورها پی ‌در ‌پی به‌خاطر شیب تند و نبود نرده هنگام عبور از آن‌ها واژگون می‌شوند. لطفا مسئولان این مساله را پیگیری کنند.
یک شهروند از کردستان 

   تردد تانکرهای حامل سوخت
تردد تانکرهای حامل سوخت در بلوار جانبازان، در کمربندی قدیم، آن هم در وسط شهر، وضع نگران‌کننده‌ای دارد و هر لحظه امکان تصادف این تانکرها وجود دارد. از مسئولان شورای ترافیک و پلیس راهور تقاضا دارم به طور جدی پیگیر این مشکل باشند.
اکبری از کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید