• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68648
+
-

سلطانیه زیباسازی می‌شود

شهردار: طرح‌های درختکاری و نصب المان برای استقبال از گردشگران در ورودی سلطانیه اجرا می‌شود

شهردار سلطانیه گفت: شهرداری در پی طراحی مناسب برای تغییر چهره سه‌راه سلطانیه است که درخور شأن این شهر تاریخی و جهانی باشد و در این زمینه اقداماتی انجام داده است. 

به گزارش ایرنا، عزیزالله افشار در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان اظهار کرد: طراحی پروژه ورودی شهر سلطانیه امری مهم است، زیرا تصویر ورودی شهر در ذهن مهمانان می‌ماند. با توجه به جهانی و تاریخی بودن شهر سلطانیه، موقعیت کنونی سه‌راه سلطانیه و ورودی شهر مناسب نیست و باید تغییر کند. بر این مبنا از سه‌راهی سلطانیه تا داخل شهر درختکاری می‌شود و المان زیبایی در ورودی شهر نصب خواهد شد. 

وی ادامه داد: اکنون اقامتگاه گردشگری و تالار بزرگ سلطانیه در حال تکمیل است. در این خصوص از تجربیات و مشاوره‌های سازمان همیاری نیز استفاده خواهد شد.

سعید امیدی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به این‌که کمک به شهرداری‌های استان از وظایف اولویت‌دار سازمان همیاری است، افزود: سلطانیه یک برند جهانی است و باید برای توسعه عمرانی و گردشگری این شهر بیش از گذشته تلاش کرد. سازمان همیاری شهرداری‌ها نیز در کنار شهرداری سلطانیه این روند را شتاب خواهد داد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید