• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68092
+
-

درمان 427 کودک مبتلا به سرطان با کمک محک

2603 کودک تحت حمایت محک ساکن خراسان بزرگ هستند

در استان
درمان 427 کودک مبتلا به سرطان با کمک محک

موسسه خیریه محک با مشارکت نیکوکاران توانست 427 کودک مبتلا به سرطان ساکن خراسان بزرگ را تا قله سلامتی همراهی کند. به گزارش روابط عمومی محک، مدیر واحد خدمات حمایتی محک ضمن تاکید بر ضرورت توجه به کیفیت زندگی کودکان مبتلا به سرطان گفت: توجه به ارائه خدمات یکپارچه از سوی محک موجب شد این موسسه ارائه 42 بسته خدمات حمایتی به کودکان مبتلا به سرطان سراسر کشور و خانواده‌هایشان را در دستور کار خود قرار دهد تا تمامی کودکان مبتلا به این بیماری بتوانند با امید و انگیزه بیشتری با سرطان مبارزه کنند. بر همین اساس و به منظور حفظ کیفیت زندگی فرزندانمان در سراسر ایران متناسب با شرایط و امکانات هر بیمارستان، خدمات محک به استان‌های مختلف سراسر کشور ارائه می‌شود، چراکه این موسسه بر اساس سومین برنامه راهبردی خود قصد دارد تا سال 1400 خدمات حمایتی مطابق با استانداردهای جهانی خود را در تمامی بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی دارای بخش خون و آنکولوژی کودکان کشور، متناسب با شرایط هر بیمارستان یکپارچه‌سازی کند. 

«بهناز آسنگری» در ادامه با اشاره به نگرانی خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به سرطان برای تامین هزینه‌های دارو و درمان در شرایط کنونی و ارائه آمار از تعداد کودکان بهبود‌یافته تحت حمایت محک در خراسان افزود: این موسسه از ابتدای تاسیس تا پایان خرداد 1398، 2603 کودک مبتلا به سرطان ساکن در خراسان را تحت حمایت خود قرار داده است که 427 نفر آنها بهبودیافتند. شایان ذکر است با عقد تفاهم‌‌نامه‌ای از سال 1395 توانمندی خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان خراسان توسط محک در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر 60 درصد هزینه‌های درمانی و حمایتی کودکان مبتلا به سرطان ساکن این استان توسط این خیریه تأمین و مابقی توسط محک پرداخت می‌شود. این بهترین خبری است که می‌توانیم به جامعه مدنی ایران مخابره کنیم. 

محک همواره تلاش می‌کند تا با حمایت از تمامی کودکان مبتلا به سرطان این مرز و بوم به خانواده‌ها کمک کند تا با دغدغه کمتری مراحل درمان فرزندانشان را طی کرده و با امید و انگیزه بیشتری آنها را تا قله سلامتی همراهی کنند.وی در ادامه بیان کرد: با همراهی نیکوکاران این سرزمین روزهای سخت درمان سرطان با امید و انگیزه بیشتری به آینده سپری خواهد شد و کودکان بیشتری به سلامتی دست پیدا کرده و به کانون گرم خانواده‌هایشان بازمی‌گردند. این خبر متعلق به تمامی اعضای خانواده بزرگ محک است. آنهایی که با حمایت‌هایشان از کودکان مبتلا به سرطان، صاحب این خبر خوب هستند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید