• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68044
+
-

شهردار جویبار برکنار شد

شهردار جویبار با اکثریت آرای اعضای شورای شهر از سمت خود برکنار شد.به گزارش مهر «علی یاری سراجی» شهردار جویبار در جلسه استیضاح در ساختمان شورای اسلامی شهر جویبار با اشاره به این‌که برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به زمان است، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت انعقاد قراردادها در شهرداری بسیار مطلوب شده است و در سال‌های بعد، دیگر شهرداری مشمول خسارت نخواهد شد.

وی با اعلام این‌که در طرح دریا و جمعه‌بازار از پیمانکاران ضمانت‌نامه دریافت شده است، افزود: در طرح جمعه‌بازار بنده هیچ وعده‌ای برای پرداخت خسارت به پیمانکار ندادم و در خصوص ساماندهی بازار هم باید همه به یک تصمیم قاطع برسیم. یاری سراجی تصریح کرد: همه قراردادها ضمانت‌نامه دارند حتی قراردادهای با مبلغ بسیار کم نیز دارای ضمانت‌نامه هستند و هیچ‌گاه در خصوص به اتمام نرسیدن طرح‌ها متضرر نخواهیم شد.

 این مسئول با بیان این‌که حدود ۱۰۰ کوچه خاکی در شهر وجود دارد، ادامه داد: با این وضعیت بودجه و افزایش قیمت‌ها نمی‌توانیم کارها را پیش ببریم ولی سعی کردیم براساس اولویت‌ها آسفالت کوچه‌ها را انجام دهیم.وی با بیان این‌که هنوز در حال رسیدگی به تعهدات قبلی شهرداری هستیم، افزود: در حال حاضر با چندین برابر قیمت مصالح در کشور مواجهیم و این مساله روند اجرای پروژه‌ها را با کندی مواجه کرده است.

شهردار هزینه جاری حقوق و بیمه نیروهای شهرداری را حدود یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر آموزش نیروها را در دستور کار داریم ‌و این نیروها باید با آموزش‌های نوین شهری آشنا شوند.در پایان این جلسه اعضای شورا که از توضیحات شهردار قانع نشدند با ۴ رأی موافق و یک رأی مخالف «علی یاری سراجی» را از سمت شهرداری عزل و «شیدالله آقایی» را با اکثریت آرا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید