• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 67055
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها
صدای استان‌ها


  ساماندهی ترافیک میدان امام علی (ع)
میدان امام علی (ع) ورودی‌ها و خروجی‌های بسیاری دارد و ترافیک سنگین این میدان همواره موجب بروز تصادف می‌شود. اصلاحات ترافیکی و حتی حضور پلیس در این میدان قطعا در ساماندهی ترافیک و جلوگیری از بروز تصادف موثر است.

رضایی از یزد

  کاهش هزینه درمان
هزینه درمان در بیمارستان‌های خیرساز بسیار زیاد است در حالی که بیماران توقع دارند در این قبیل مراکز درمانی هزینه کمتری پرداخت کنند.
محرری از بوشهر

  بوی نامطبوع فاضلاب
با گرم شدن هوا در برخی از نقاط شهر شاهد انتشار بوی نامطبوع فاضلاب هستیم. جوی‌های آب کنار خیابان باید تمیز و مسیر عبور آب از آنها پاک‌سازی شود. دریچه‌های فاضلاب هم باید محکم باشد و شست‌وشو شود.
مسلمی از همدان

  جداسازی ضایعات
برخی از سوله‌های اطراف قزوین برای جمع‌آوری و جداسازی ضایعات خریداری می‌شود و مشکلاتی برای همسایگان ایجاد می‌کند. افراد سودجو شبانه اقدام به سوزاندن ضایعات برای جداسازی فلزات آن می‌کنند و با این کار سلامت شهروندان را در معرض تهدید قرار می‌دهند.
صادقی از قزوین

نظارت بر برداشت از معادن
با توجه به قرارگیری معادن فراوان در شهرستان محلات، برداشت از این معادن سنگ نیازمند نظارت گسترده است. مسئولان برای احقاق حقوق مردم، در زمینه نظارت در حوزه برداشت از معادن، جدی‌تر عمل کنند.
زمانی از مرکزی

اشنویه سرویس بهداشتی عمومی ندارد
اشنویه شهر کوچکی است، اما به عنوان پایتخت گیلاس معرفی می‌شود و به دلیل طبیعت بکری که دارد مورد توجه و نیازمند فراهم شدن بسترهای لازم برای رفاه گردشگران است. نبود سرویس بهداشتی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این شهر است.
بهرامی از آذربایجان‌ غربی

این خبر را به اشتراک بگذارید