• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63787
+
-

10 واحد صنعتی زنجان به چرخه تولید بازمی‌گردند

صنعت
10 واحد صنعتی زنجان به چرخه تولید بازمی‌گردند

استاندار زنجان با بیان این‌که همه مکلف به برقراری و تقویت آرامش در جامعه هستیم، گفت: در شرایط کنونی سیاه‌نمایی کاری ندارد بلکه آباد کردن و کار صادقانه هنر است و عمل انقلابی محسوب می‌شود. 

به گزارش ایرنا، فتح‌الله حقیقی روز پنج‌شنبه در شورای اداری شهرستان ابهر بیان کرد: از زمان حضورم در استان زنجان تلاش کرده‌ام تا با صداقت با مردم رفتار کنم. وی به موضع‌گیری‌های خصمانه ترامپ علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: امروز دشمن در اوج عصبانیت قرار دارد و در چنین وضعی داشتن طراحی در برابر طراحی‌های دشمن امری بسیار مهم است. 

استاندار زنجان با بیان این‌که در شرایط حاضر باید در داخل کشور وحدت داشته باشیم و با یکدیگر گفت‌وگو کنیم، ادامه داد: باید برای آرامش جامعه تلاش کنیم و در این زمینه انعکاس توفیقات و خدمات انجام‌شده نقش مهمی دارد. 

حقیقی با بیان این‌که براساس گزارش‌های سازمان ملل نیز ایران پس از انقلاب اسلامی موفقیت‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلف به دست آورده است، گفت: بر پایه این گزارش‌ها، صادرات ایران در ۴۰ سال گذشته ۵۷ برابر، سد‌سازی در کشور ۳۷ برابر و صنایع پتروشمی ۳۰ برابر رشد داشته است. 

وی با بیان این‌که ایران اکنون در حوزه علوم پزشکی یک برند در سطح دنیاست، افزود: قبل از انقلاب اسلامی در حوزه نظامی وابسته بودیم ولی اکنون در این حوزه به سطح بالایی از پیشرفت رسیده‌ایم و اقدامات سپاه در هدف قرار دادن مقر تروریست‌ها در فاصله ۸۵۰ کیلومتری و همچنین سرنگون کردن پهپاد متجاوز آمریکا نشان‌دهنده سطح پیشرفت و هوشمندی حوزه نظامی کشور است. 

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به سفرهای مستمر مدیریت ارشد استان به شهرها و روستاها اشاره کرد و توضیح داد: تمام تلاش ما این است با حضور مستمر بین مردم و پیگیری حل مشکلات به آرام‌سازی جامعه کمک کنیم. حقیقی با بیان این‌که با تلاش‌های انجام‌شده هیچ واحد تولیدی فعال در استان تعطیل نشده است، تصریح کرد: سال گذشته ۱۳ واحد راکد در استان به چرخه تولید بازگشت و تا پایان امسال نیز ۱۰ واحد تولیدی دیگر فعالیت مجدد خود را از سر می‌گیرند. 

وی به ضرورت پرهیز از دروغ گفتن به مردم و غیرشفاف عمل کردن تأکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا از ایراد سخنان اختلاف‌برانگیز دوری کنیم و به وظایف اصلی در حوزه‌های کاری خودمان بپردازیم. 

استاندار زنجان در پایان جلسه برای حل مسائل شهری در ابهر از جمله تدوین نقشه راه عملیاتی، جابه‌جایی و ساماندهی محل دپوی ضایعات در منطقه حسین‌آباد و پیگیری رفع مشکل صدور پروانه ساخت برای اراضی قول‌نامه‌ای در این شهر دستورهایی صادر کرد. 

حقیقی پس از جلسه شورای اداری، از طرح مجتمع آب‌رسانی شهرهای ابهر و خرمدره در سد کینه‌ورس و چند طرح عمران شهری دیگر در شهر ابهر بازدید کرد. مجتمع آب‌رسانی شهرهای ابهر و خرمدره هفته دولت امسال با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری خواهد رسید. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید