• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63625
+
-

از هزارتومانی هم نمی‌گذرند به من انگ پولکی می‌زدند

از هزارتومانی هم نمی‌گذرند به من انگ پولکی می‌زدند

محمد زارعی

حسین حسینی، دروازه‌بان آبی‌ها بعد از مذاکرات چندباره با مسئولان این باشگاه قرارداد خود را 2 فصل دیگر تمدید کرد. آن‌هم درحالی‌که به گفته حسینی، اعضای هیأت مدیره باعث تأخیر چند‌روزه او برای امضای قرارداد می‌شدند؛ چرا‌که بعد از توافق اولیه او با مدیریت باشگاه، اعضای هیأت مدیره مجددا خواهان کاهش قیمت قراردادش بوده‌اند. گلر جوان آبی‌ها که این فصل مهم‌ترین رقیبش در تیم را هم کنار زده، در گفت‌وگو با همشهری با اشاره به اینکه برای تمدید قراردادش با استقلال تخفیف قابل توجهی داده و همین نشان می‌دهد مباحث مالی در عقد قرارداد برایش در اولویت نبوده، می‌گوید: «تمدید قرارداد من کمی پیچیده شد. البته به‌نظر خودم صحبت‌هایی که در این خصوص لازم بود را بعد از بستن قرارداد در مصاحبه‌ای بیان کردم. فکر می‌کنم همه آن حرف‌ها در مورد این بحث کافی باشد. فقط باید بگویم خودم خیلی دوست داشتم در استقلال بمانم و همیشه آرزویم این بود که بتوانم لباس شماره یک استقلال را بر تن کنم.»
وی ادامه می‌دهد: « به هیچ عنوان نمی‌خواستم این فرصت را از دست بدهم. حالا درست است که مبلغ  قراردادم کم شده  ولی اشکالی ندارد. با جان و دل در استقلال ماندم، افتخار هم می‌کنم  که در بهترین تیم ایران بازی می‌کنم.»
از حسینی درباره شایعه‌ها و حاشیه‌های پیش از تمدید قرارداد پرسیدیم: «بله درست است قبل از تمدید قراردادم می‌گفتند پولکی هستم، اما من همیشه با شرایط استقلال ساخته‌ام. امسال هم باشگاه مشکل دارد و خدا را شکر در یک آزمون دیگر توانستم جلوی هواداران سربلند بیرون بیایم. در این بین خیلی‌ها دوست داشتند برای من حاشیه درست کنند ولی حاضرم به شما قول بدهم آن حاشیه‌سازان که به من پولکی می‌گفتند، حاضر نیستند یک هزارتومانی از حق زن و بچه‌شان بگذرند، ولی من 600میلیون تومان از حق زن و بچه‌ام به‌خاطر استقلال گذشتم.»
گلر استقلال در مصاحبه‌ای گفته بود برخی افراد در طول فصل احتمالا دوباره برایش حاشیه‌سازی‌ خواهند کرد و اهداف حاشیه‌سازان برایش نمایان شده است: «بله دقیقا. بالاخره من این مسائل را می‌شناسم. البته من دیگر این حاشیه‌های تمدید قراردادم را فراموش کردم و بعد از امضای قراردادم هم گفتم همه تلاشم را می‌کنم عملکردی داشته باشم که بتوانم 2سال آینده دوباره قراردادم را با استقلال تمدید کنم.»
حسینی درباره اظهارنظر 2فصل قبل مبنی بر اینکه تا 10سال آینده دروازه استقلال را بیمه خواهد کرد، می‌گوید: «بله درست است ولی اینکه بخواهم بگویم 20-10سال دروازه استقلال را بیمه می‌کنم، شاید یک مقدار احساسی باشد. من با جان‌ودلم استقلال را دوست دارم و تا آنجایی که بتوانم برای اعتلای استقلال تلاش می‌کنم و از دروازه‌اش محافظت خواهم کرد. امیدوارم در این راه هم خدا به من کمک کند و حمایت هواداران را هم داشته باشم.» 
دروازه‌بان استقلال با اشاره به این موضوع که در فصل پیش‌رو هواداران بعد از چند سال از این تیم فقط قهرمانی لیگ برتر را می‌خواهند، معتقد است: «بله درست است، تماشاگران قهرمانی می‌خواهند. من خودم شاهد بودم هواداران در این چند سال اذیت شدند اما نکته مهم اینکه هنوز تیم ما کامل نیست. مسلما چند بازیکن دیگر هم نیاز داریم. با این حال، آمدن آقای استراماچونی که یک مربی جوان هستند و در تیم‌های بزرگی هم سرمربیگری کرده‌اند، خیلی مفید خواهد بود. همین جوان و پر‌انرژی‌بودن او، ما را امیدوار می‌کند. یقین داشته باشید جوانی مربی باعث می‌شود رابطه بین بازیکن و او خیلی خوب باشد. در این چند‌روزه هم که من در تمرینات حاضر بودم، تمامی بازیکنان با انگیزه تلاش می‌کنند خودشان را به مربی ثابت کنند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید