• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 11 بهمن 1396
کد مطلب : 5831
+
-

وقایع‌اتفاقیه

همشهری 11بهمن1376 شانزدهمین جشنواره فیلم فجر گشایش می‌یابد

وقایع‌اتفاقیه

 

شانزدهمین جشنواره فیلم فجر، امروز در تهران گشایش می‌یابد: شانزدهمین جشنواره فیلم بین‌المللی فجر امروز در مراسمی که در تالار تئاتر شهر برگزار می‌شود، گشایش خواهد یافت. جشنواره شامل 2 بخش مسابقه سینمای ایران و مسابقه بین‌الملل است که در هر بخش 20فیلم ایرانی و خارجی به رقابت برمی‌خیزند. نمایش عمومی فیلم‌های این جشنواره از دوازدهم بهمن در سینماهای بهمن، عصرجدید، کانون، صحرا، سپیده، آفریقا، فرهنگ و کریستال آغاز خواهد شد. جشنواره فیلم فجر که همه‌ساله بدون مراسم افتتاحیه برگزار می‌شد، امسال برای نخستین‌بار با یک مراسم رسمی در تالار شهر افتتاح می‌شود. به گفته یکی از مسئولان جشنواره، از آنجا که این دوره از جشنواره به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود، همچون تمامی جشنواره‌های معتبر دنیا، مراسم افتتاحیه دارد.

رگبار اسید سولفوریک در راه همدان – کرمانشاه: 32سرنشین یک اتوبوس مسافربری و کامیونی که حامل 20تن اسید سولفوریک بود در یک حادثه رانندگی که در کیلومتر 10 همدان – کرمانشاه روی داد، جان سپردند. به گزارش خبرنگار همشهری از همدان، حادثه درحالی روی داد که تریلر حامل اسید سولفوریک با چراغ‌های خاموش و با سرعت غیرمجاز از سمت مقابل اتوبوس در حرکت بود. در این حادثه، اتوبوسی که از تهران به کرمانشاه می‌رفت با کامیون تریلر برخورد کرد. در پی برخورد این دو خودرو، بارهای تریلر که بدون توجه به مسائل ایمنی با سیم بکسل به کفی تریلر بسته شده بودند، از جای خود کنده شدند و کابین کامیون و اتاق اتوبوس را درهم کوبیدند.

در این حادثه چندین نفر از سرنشینان اتوبوس بر اثر آغشته شدن به اسید به‌شدت آسیب دیدند که 4نفرشان در بیمارستان جان سپردند. انتظار می‌رود باتوجه به مجروحان حادثه که شمارشان به 10نفر رسیده تعداد قربانیان این رویداد باز هم افزایش یابد.

این خبر را به اشتراک بگذارید