• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 13 خرداد 1398
کد مطلب : 57718
+
-

صدای استان‌ها

 اراضی بدون سند شهرک مترو 
اراضی شهرک مترو به دلیل مشکلات زیاد سند ندارد. هر کدام از خانه‌های این شهرک یک قیمت دارد و هیچ‌کس خریدار آن‌ها نیست. 
محمد حق‌جو از البرز 

 کمبود پارکینگ در ورودی عون‌بن‌علی
شهروندانی که قصد رفتن به ارتفاعات عون بن علی را دارند با مشکل پارک خودروهایشان در ورودی این کوه مواجه هستند. با وجود وعده‌های مکرر مبنی بر ساخت پارکینگ بزرگ خبری از این پارکینگ نیست و رانندگان خودروهایشان را در شرایط نامناسب و کنار راه دسترسی پارک می‌کنند. 
مقامی از آذربایجان ‌شرقی

 جاده بدون خط‌کشی اردبیل - مشگین‌شهر
جاده اردبیل - مشگین‌شهر در برخی مسیرها خط‌کشی ندارد و در هوای تاریک یا مه‌آلود وسط و کنار جاده مشخص نیست. لطفا مسئولان راهداری استان به این مشکل رسیدگی کنند.
صفایی از اردبیل

 بیمارستان‌های شلوغ تامین اجتماعی
بیمارستان‌های تامین اجتماعی بسیار شلوغند و اگر فردی بخواهد به آن‌جا مراجعه کند از یک هفته قبل باید نوبت بگیرد که این هم خودش یک دردسر بزرگ است زیرا ساعت‌ها پشت خط تلفن می‌ماند.
مریم کشاورز از چهارمحال و بختیاری

 ترافیک میدان ابوذر
مسئولان شهر یزد طرح تقاطع میدان ابوذر را اجرا کرده‌اند تا بار ترافیکی این منطقه کاهش یابد، اما این طرح با توجه به هزینه‌های انجام آن نتوانسته است در کم کردن ترافیک این تقاطع موفق عمل کند. در ساعات اوج ترافیک، تردد در این میدان بسیار کند می‌شود. 
ایزدی از یزد 

 مشکل سد معبر
در خیابان عاشق‌آباد واقع در منطقه 12 به‌ویژه در محدوده مسجد الزهرا (س) داخل پیاده‌روها ماشین پارک می‌شود. این عمل دور از فرهنگ، موجب سخت شدن تردد عابران به‌ویژه افراد مسن و خانم‌هایی که کالسکه به همراه دارند می‌شود.
زهرا صفوی از اصفهان

 افزایش کرایه تاکسی
بعضی از تاکسی‌داران کرایه تاکسی مسیرهایی را بسیار گران کرده‌اند و در برخی مسیرها 2 برابر کرایه معمول را از مسافران می‌گیرند. از مسئولان تاکسیرانی درخواست می‌کنیم در این زمینه اقدام قاطع انجام دهند.
رضایتی از بوشهر

 افزایش قیمت میوه
در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت انواع میوه در شیراز هستیم. این روند تا کی ادامه دارد؟ چه اتفاقی رخ داده که قیمت میوه رو به افزایش است؟
یک شهروند از شیراز

 کاهش کیفیت نان
زمانی نان زنجان در کشور شهره بود و همه از کیفیت نان این استان تعریف می‌کردند. چند سالی است نان استان کیفیت سابق را ندارد. این در حالی است که قیمت نان افزایش یافته است. 
کرمی از  زنجان

 مارک‌های تقلبی
برخی فروشندگان لباس در همدان اجناس خود را با مارک تقلبی و با قیمت‌های نجومی می‌فروشند. این اتفاق به‌ویژه در مجتمع‌های تجاری و پاساژهای معروف بسیار دیده می‌شود. 
نصرتی از همدان

 معضل پارکینگ
از مسئولان می‌خواهیم برای مشکل کمبود پارکینگ در شهر فکری اساسی کنند. هرروز مجبوریم خودرو خود را کنار خیابان پارک کنیم و در برخی موارد هم جریمه می‌شویم.
الله‌یاری از قزوین

 ایجاد فضای سرپوشیده در امامزاده جعفر (ع) دامغان
امامزاده جعفر (ع) دامغان برای برگزاری مراسم مذهبی، اعیاد و برپایی نماز نیاز به فضای سرپوشیده دارد. این موضوع دغدغه نمازگزاران دامغانی است. از مسئولان می‌خواهیم برای حل این مشکل اقدام کنند.
احدی از سمنان 

 تاریکی معابر محدوده بانک‌ها
بانک‌های بسیاری در محدوده تجاری اراک قرار دارند و تعطیلی بعدازظهر بانک‌ها موجب شده است که شب‌ها این محدوده از شهر تاریک باشد. از مسئولان مربوطه تقاضا داریم برای روشنایی این خیابان‌ها اقدام کنند.
فریدونی از مرکزی 

 دریافت وجه برای دفع زباله‌
دهیاری مورت از دامداران این روستا ۵۰ هزار تومان برای جمع‌آوری و دفع زباله دریافت می‌کند و افرادی که این مبلغ را پرداخت نکنند، باید خودشان به دفع زباله‌هایشان اقدام کنند. با توجه به این‌که دهیاری خود دارای بودجه دفع زباله است، آیا اخذ این مبالغ از دامداران قانونی است؟ 
جمعی از دامداران روستای مورت ایلام

 تاکسی‌های فرسوده
در شهر شادگان به دلیل کوتاه بودن مسیرها به اتوبوس و مینی‌بوس نیازی نیست. اما ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یعنی تاکسی‌ها فرسوده است و هزینه جابه‌جایی مسافران هم با مسافت طی‌شده تناسب ندارد. 
آل ناصر از خوزستان 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید