• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 26 اسفند 1397
کد مطلب : 51061
+
-

کوتاه از سیاست

کوتاه از سیاست
کوتاه از سیاست


      نامه جمعی از جوانان به رهبر معظم انقلاب
جمعی از جوانان نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب نوشتند و در آن تأکید کردند: برای تحقق همه توصیه‌ها و تکالیف راهبردی در بیانیه گام دوم انقلاب با یکدیگر پیمان برادری و جوانمردی بسته‌ایم.

      دستگیری یک باند ارتشا
با تلاش سربازان گمنام امام زمان‌(عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس، باند ارتشا و تبانی در معاملات دولتی در یکی از مراکز وابسته به وزارت نفت در استان فارس متلاشی شد. به گزارش ایسنا، در این پرونده که میلیاردها تومان از حقوق بیت‌المال تضییع شده بود، 2نفر از مدیران سابق شرکت و 8‌تن از پیمانکاران متخلف دستگیر‌شده و تعدادی از مرتبطان نیز در مسیر برخورد قضایی قرار گرفته‌اند.

      منظم‌ترین نماینده‌ها
هیأت رئیسه مجلس اسامی منظم‌ترین نمایندگان مجلس از نظر حضور و غیاب در جلسات علنی و کمیسیون‌های تخصصی در سال‌٩٧ را در 4فصل بهار، ‌تابستان، پاییز و زمستان منتشر کرد که حسن کامران، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، شمس‌الله شریعت‌نژاد، محمدرضا تابش و سیده‌فاطمه ذوالقدر 5نماینده‌ای هستند که تقریبا در تمام فصول به‌عنوان منظم‌ترین نماینده‌ها معرفی شده‌اند.

      انگلیس دخالت نکند
عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران در گفت‌وگو با مهر در پاسخ به سؤالی مبنی بر آخرین وضعیت پرونده نازنین زاغری گفت: نازنین زاغری محکوم است و دولت انگلیس نباید در امور داخلی ما دخالت کند.

      فرصت یک‌ماهه به متهمان مؤسسات غیرمجاز
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده تعاونی‌های البرز ایرانیان و ولیعصر در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به‌صورت علنی برگزار شد. به گزارش میزان، نماینده دادستان در پایان این جلسه گفت: نظر به اینکه تعدادی از افراد با توجه به ارتباطاتی که با متهمان داشتند، تسهیلاتی را بدون سود ‌یا با سود کمتر از ۴ درصد دریافت کرده‌اند لذا تا یک‌ماه فرصت دارند تا به دادسرای پولی و بانکی تهران مراجعه و نسبت به پرداخت اقدام کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید