• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 21 اسفند 1397
کد مطلب : 50642
+
-

مرگ اسرارآمیز قاچاقچی مواد در زندان

مرگ اسرارآمیز قاچاقچی مواد در زندان


تحقیقات تیم جنایی برای کشف راز مرگ یک زندانی در زندان آغاز شده است.

به گزارش همشهری، چند روز پیش پرونده مرگ اسرارآمیز جوانی 30ساله در یکی از زندان‌ها به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد. ماجرا از این قرار بود که یک زندانی سرش به دیوار برخورده و جانش را از دست داده بود. آنطور که زندانیان می‌گفتند متوفی به اتهام قاچاق مواد‌مخدر در زندان بوده که ناگهان حالش بد شده بود. یکی از زندانیان دیگر هم وی را روی کولش گرفته تا به بهداری منتقل کند اما ناگهان او زمین خورده و سر مرد قاچاقچی به دیوار برخورد کرده بود.

از سوی دیگر در تحقیق از زندانیان مشخص شد که متوفی و فردی که قصد داشت او را به بهداری منتقل کند پیش از این در داخل بند با هم درگیر شده بود. به همین دلیل احتمال می‌رفت که او عمدا مرد زندانی را روی کولش گذاشته و به دیوار کوبیده تا از او انتقام بگیرد.

به این ترتیب متهم پرونده که او نیز قاچاقچی مواد‌مخدر بود دیروز برای تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. او گفت: حدود 3یا 4سالی می‌شد که زندان بودم و مدتی قبل عفو خورده بودم و قرار بود به‌زودی از زندان آزاد شوم که این حادثه رخ داد. وی ادامه داد: من وکیل بند بودم. روز حادثه متوفی گفت حالش خوب نیست. مدام غر می‌زد. من هم عصبانی شدم و یک سیلی در گوش او زدم. اینکه گفته شده با او درگیری داشتم صحت ندارد. من فقط خواستم آرامش کنم تا مأمور زندان را خبر کنم. وقتی دیدم حالش به‌شدت وخیم شده  او را روی کولم گذاشتم و راه افتادم به سمت بهداری. او وزنش زیاد بود به همین دلیل تعادلم را از دست دادم و او سرش به دیوار برخورد کرد. باور کنید همه‌‌چیز در یک لحظه رخ داد و هیچ عمدی در کار نبود.پس از ثبت اظهارات این مرد، قاضی دستور بررسی تصاویر دوربین مداربسته را صادر کرده تا حقایق ماجرا آشکار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید