• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 11 اسفند 1397
کد مطلب : 49484
+
-

اخبار

 اخبار چندخطی 

 منطقه 6
کارکنان و مسئولان پاساژها آموزش اورژانس دیدند. 205 نفر، روش اطفای حریق و کمک‌های اولیه را فراگرفته‌اند. این کارگاه‌ها با همکاری آتش‌نشانی و اورژانس هفته‌ای یکبار برای بالا بردن سطح ایمنی پاساژها برگزار می‌شود. 

منطقه 11
بانوان منطقه 11 که به تازگی گواهینامه رانندگی دریافت کرده‌اند یا تصمیم دارند به‌زودی گواهینامه دریافت کنند، می‌توانند برای تسلط بهتر و آشنایی با روش صحیح رانندگی با همراهی کارشناس از دستگاه شبیه‌ساز اتومبیل در پارک «ترافیک» استفاده کنند. برای اطلاع بیشتر به سرای محله حشمت‌الدوله مراجعه کنید. 

منطقه 10
طرح «حلقه‌های کتابخوانی» در منطقه 10 برگزار می‌شود. «افسانه علیزاده» رئیس اداره سواد‌آموزی در این طرح کسانی که مدرک سوادآموزی گرفتند برای‌‌ ترویج کتابخوانی و فراموش نکردن سواد خود، حلقه‌های 10 نفره تشکیل می‌دهند و کتاب‌هایی به آنها داده می‌شود تا با هم مباحثه و گفت‌وگو کنند. 


 عدد خبر 

 2300متر درختچه‌های مقاوم مانند برگ نو، زرشک قرمز و زیتون تلخ در فضای بی‌استفاده زیر پل جوادیه منطقه11 تا پایان اسفندماه کاشته می‌شود.

 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه موزه ملی ملک اهدا شد که یکی از آنها مجموعه اهدایی بیژن الهی با 7500 جلد است. کتابخانه عضوگیری ندارد و ورود به تالارها برای همگان با ارائه یک کارت معتبر شناسایی امکان‌پذیر است.

 63 مدرسه منطقه10 در سال جاری، در طرح «مدرسه آماده» قرار گرفته‌اند. سال گذشته این طرح در 65 مدرسه به اجرا درآمد. در این طرح دانش‌آموزان برای پیشگیری و آمادگی در مواجهه با بحران، آموزش می‌بینند. 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید