• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 18 بهمن 1397
کد مطلب : 47423
+
-

تصادف مرگبار مینی‌بوس مدرسه این‌بار در خوزستان

پس از این حادثه راننده مینی بوس مدرسه فرار کرد

داخلی
تصادف مرگبار مینی‌بوس مدرسه این‌بار در خوزستان

مینی‌بوس مدرسه زمانی که دانش‌‌آموزان روستایی را از مدرسه به خانه برمی‌گرداند با تریلی تصادف کرد. در این حادثه 2دانش‌آموز جان باختند و 9نفر مجروح شدند.
به‌گزارش همشهری، ظهر دیروز دانش‌آموزان روستاهای عده عبیس و خزینه علیا که مجبورند برای تحصیل و رفتن به مدرسه هر روز راه روستایشان تا شهرستان امیدیه در استان خوزستان را طی کنند، پس از تعطیلی مدرسه مثل همیشه سوار مینی‌بوسی شدند که قرار بود آنها را به خانه برگرداند. پس از سوار شدن دانش‌آموزان پسر و دختر، راننده شروع به حرکت کرد اما دقایقی بعد، زمانی که در جاده اصلی با سرعت زیاد پیش می‌رفت، دچار حادثه‌ای هولناک شد. یکی از دانش‌آموزان حادثه‌دیده می‌گوید: ما داخل مینی‌بوس نشسته بودیم و من کنار دخترعمویم بودم و با هم حرف می‌زدیم. مینی‌بوس سرعتش زیاد بود و اول یک اتوبوس را در جاده رد کرد اما ناگهان با یک تریلی تصادف کرد و همه بچه‌ها از وحشت جیغ و فریاد می‌کشیدند. مینی‌بوس از قسمت وسط با تریلی تصادف کرد و بچه‌هایی که وسط مینی‌بوس نشسته بودند، آسیب بیشتری دیدند.

به‌دنبال این تصادف، تیم‌های امدادی راهی محل حادثه شدند و دانش‌آموزان مصدوم به بیمارستان انتقال یافتند اما در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که 2نفر از دانش‌آموزان به نام های لیلا و عباس عثمانی جانشان را از دست داده‌اند.

پس از این حادثه، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان امیدیه اعلام کرد: دانش‌آموزان، اهل 2روستای عده عبیس و خزینه علیا شهرستان امیدیه بودند که در مسیر بازگشت به خانه دچار حادثه شدند. متأسفانه ۲نفر از دانش‌آموزان در جریان این سانحه جان خود را از دست دادند و ۹دانش‌آموز دیگر زخمی شدند که 3نفر از آنها برای پیگیری روند درمانی خود به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند و مابقی در مراکز درمانی شهرستان امیدیه تحت درمان قرار گرفتند.

فرار راننده

اما رضا دولتشاهی، رئیس پلیس‌راه خوزستان از فرار راننده مینی‌بوس پس از این حادثه خبر داد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که مینی‌بوس از پهلو به یک تریلی که در کنار جاده متوقف بوده، در کیلومتر5 جاده امیدیه به ماهشهر برخورد کرده است. این مینی‌بوس حامل تعدادی دانش‌آموز بود که پس از حادثه در بررسی‌ مأموران معلوم شد راننده مینی‌بوس در صحنه تصادف نیست و جست‌وجو برای یافتن او آغاز شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید