• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 30 دی 1397
کد مطلب : 45239
+
-

پایان جنجال مرد مسلح در رشت

پایان جنجال مرد مسلح در رشت


مرد مسلح وقتی مأموران پلیس را در تعقیب خود دید وارد ساختمانی نیمه‌کاره شد و تهدید کرد که خودکشی می‌کند اما دقایقی بعد دستگیر شد.

به گزارش همشهری، ظهر دیروز مأموران انتظامی رشت در خیابان بیستون این شهر به سرنشین یک پژو پارس سفید مشکوک شدند و به تعقیب آن پرداختند. راننده پژو بی‌توجه به دستور ایست پلیس به مسیرش ادامه می‌داد و حتی شلیک مأموران نیز نتوانست او را حاضر به تسلیم کند؛ تا اینکه دقایقی بعد او خودرو را رها کرد و وارد ساختمانی نیمه‌کاره شد.

مأموران قصد داشتند برای دستگیری این متهم وارد ساختمان نیمه‌کاره شوند اما شواهد نشان می‌داد که مرد تحت تعقیب مسلح است. او وقتی پی برد مأموران در یک‌قدمی‌اش هستند آنها را تهدید کرد که اگر جلو بیایند خودکشی می‌کند. در این شرایط مأموران واحد نوپوی پلیس رشت وارد عمل شدند. هرچه می‌گذشت بر تعداد شهروندانی که در خیابان جمع شده بودند افزوده می‌شد. هیچ‌کس به‌درستی از آنچه اتفاق افتاده بود اطلاع نداشت و بازار شایعات داغ بود. با اینکه مرد مسلح به تهدیدهایش ادامه می‌داد اما در ادامه مأموران با وی گفت‌وگو کردند و توانستند او را قانع کنند که خودش را تسلیم کند. سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی گیلان در این‌باره به همشهری گفت: در جریان تعقیب و گریز مأموران با متهم او به‌دلیل اینکه غیربومی است و به خیابان‌های شهر اشراف نداشت وارد ساختمانی نیمه‌کاره شد. وی ادامه داد: او تظاهر می‌کرد قصد خودکشی دارد اما مأموران با هوشیاری توانستند او را آرام و در نهایت بازداشت کنند.

مأموران در بازرسی متهم توانستند 2تپانچه و 3فشنگ کشف کنند. همچنین بررسی سوابق او نشان می‌دهد که سابقه سرقت مسلحانه دارد و به مصرف شیشه معتاد است. به گفته فرمانده انتظامی گیلان، هم‌اکنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید