• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 29 دی 1397
کد مطلب : 45074
+
-

زن آشنا طراح نقشه سرقت 500میلیونی بود

زن جوان دور از چشم صاحبخانه که فامیل‌شان بود کلید گاوصندوق را برداشت و آنها را در اختیار 3سارق قرار داد تا نقشه دستبرد 500میلیونی از آنجا را رقم بزنند.

به گزارش همشهری، چند روز قبل مردی به کلانتری167 دولت‌آباد رفت و مدعی شد که افرادی ناشناس به خانه‌اش دستبرد زده و طلا و جواهراتی به ارزش 500میلیون تومان از گاوصندوق خانه‌اش سرقت کرده‌اند. دقایقی بعد با حضور مأموران تجسس کلانتری تحقیقات در این‌باره آغاز شد.

شواهد نشان می‌داد سارقان کلید خانه و گاوصندوق را در اختیار داشته‌اند؛ چراکه بدون تخریب قفل‌ها توانسته‌اند نقشه‌شان را عملی کنند. در ادامه تحقیقات مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد 3مرد در این سرقت دست داشته‌اند. به این ترتیب مأموران در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. متهمان در جریان بازجویی‌ها ضمن اعتراف به دستبرد 500میلیون به این خانه گفتند که کلید خانه را از زنی که با صاحبخانه فامیل است گرفته‌اند.

اعترافات متهمان نشان می‌داد طراح اصلی نقشه سرقت از اقوام صاحبخانه است. در این شرایط او نیز دستگیر شد و به طراحی نقشه سرقت اعتراف کرد. او گفت: چند روز قبل دور از چشم صاحبخانه توانستم کلید خانه و گاوصندوقش را بردارم و کلید یدکی درست کنم. به‌گفته سرهنگ کرم یوسفوند، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید