• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 19 دی 1397
کد مطلب : 44076
+
-

شبکه‌ اجتماعی

شبکه‌ اجتماعی

معمای 6

معمای شادی بعد از گل مهدی طارمی و حرف‌وحدیث‌هایی که به‌وجود آورده بود با یک استوری در اینستاگرام حل شد. طارمی به دوربین‌ها 6نشان داد و استقلالی‌ها را شاکی کرد، اما با استوری سعید عزت‌اللهی که بعدا خود مهدی هم آن را منتشر کرد معلوم شد این 2نفر از قبل قرار گذاشته بودند که اگر طارمی گل زد شماره پیراهن عزت‌اللهی را نشان دوربین‌ها بدهد؛ همین.

تو کِی خسته می‌شی جمشید؟

کارلوس کی‌روش که در مصاحبه بعد از بازی حرف‌های تندی علیه برانکو زده بود، همین حرف‌ها را ساعتی بعد در یک پست اینستاگرامی هم تکرار کرد. سرمربی تیم‌ملی در نخستین پستی که بعد از بردن یمن منتشر کرد، نوشت: «درست در زمانی که 65تا 70میلیون نفر برای تیم ملی دعا می‌کنند، نابغه از راه می‌رسد و به تمجید عراق و سرمربی‌اش می‌پردازد... . خب، کسی تمرکز ما را برهم نخواهد زد!»

فیفا: ایران قدرتمندانه شروع کرد

برد قاطع تیم‌ملی در نخستین بازی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. صفحه جام‌جهانی فیفا در اینستاگرام نیز در پستی که برای تیم‌ملی ایران منتشر کرد، نوشت: «ایران قدرتمندانه جام ملت‌های۲۰۱۹ را شروع کرد؛ بهترین نتیجه تورنمنت تا به اینجا! کارلوس کی‌روش که هدایت تیم ملی در جام‌جهانی را برعهده داشت به دنبال کسب نخستین عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برای ایران از سال ۱۹۷۶ است».

این خبر را به اشتراک بگذارید