• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 6 دی 1397
کد مطلب : 42495
+
-

کوتاه از سیاست

   تأکید بر پیگیری حادثه دانشگاه آزاد
رئیس‌جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت، حادثه واژگونی اتوبوس در واحد مرکز علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار دلخراش و متأثرکننده توصیف کرد و گفت: کمتر تصور می‌شود که به‌خاطر اهمال و بی‌احتیاطی در داخل دانشگاه جان جوانان دانشجو به خطر بیفتد. به گزارش ایرنا، حسن روحانی تصریح کرد: آنهایی که در این حادثه قصور و تقصیری داشتند باید مشخص و به مردم اعلام شود چراکه حادثه بسیار دردناکی برای همه مردم بود. دولت به سهم خود تلاش می‌کند که این قبیل حوادث اتفاق نیفتد.

    ابراز تأسف از منع ورود خبرنگاران
 به‌دنبال ممانعت حفاظت ریاست‌جمهوری از ورود خبرنگاران به حیاط دولت، دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی در اطلاعیه‌ای ابراز تأسف ‌و اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی‌های بیشتر مسئولان مرتبط، اینگونه مشکلات حل شود. 

    بازی با لغات ممنوع!
فائزه هاشمی‌رفسنجانی در گفت‌وگو با جماران با به کاربردن عبارت «بازی با لغات ممنوع!» در واکنش به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: به نظر من آقای کدخدایی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی ردصلاحیت نشدند و تنها واجد صلاحیت شناخته نشدند، بازی با لغات کرده، چرا که این دو هیچ فرقی با هم ندارند. به هر روی، شورای نگهبان اجازه کاندیداتوری به ایشان نداد. 

   دفاع وزیر از کارمند گمرک
فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال جماران در خصوص ماجرای پیش آمده در گمرک گفت: کارمندان گمرک به نماینده مجلس توهینی نکرده‌اند و رفتار خلاف عرفی نبوده است. به رئیس مجلس نامه دادم که چون تخلفی از سوی همکارانم در گمرک رخ نداده، با آنها برخوردی نمی‌کنم. پیش از این وزیر اقتصاد این ادعا را که وی از نماینده سراوان عذرخواهی کرده است، تکذیب کرده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید