• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 18 آذر 1397
کد مطلب : 40187
+
-

افتتاح مجموعه گل ۱۸ هکتاری چیتگر ؛ نوروز98

 علی نوذرپور، شهردار منطقه۲۲ در نخستین جشنواره گل و گیاه که در حریم منطقه۲۲ و با حضور مدیران شهری و دولتی برگزار شد، طی سخنانی گفت: در حریم منطقه۲۲ پتانسیل‌های بالقوه‌ای وجود دارد که با برگزاری اینگونه جشنواره‌ها می‌توانیم باعث رونق کارآفرینی در روستاها شویم. شهردار منطقه۲۲ با قدردانی از همراهی اهالی روستا، دهیاری‌های واقع در حریم منطقه و فرمانداری تهران،  با بیان اینکه مدیریت شهری منطقه۲۲ تمام ظرفیت‌های منطقه و حریم منطقه را بررسی کرده و به شناخت رسیده است،  افزود: به دنبال توسعه فرهنگی، اقتصادی و گردشگری به وسیله سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و شهروندان هستیم.

نوذرپور با بیان اینکه سایر شهروندان مناطق دیگر شهر تهران را به گردشگری در حریم منطقه۲۲ دعوت می‌کنیم،  اظهار کرد: با حضور در روستاها،  فرهنگ خالص ایرانی و اسلامی به شهروندان منعکس و منتقل می‌شود.

او در ادامه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی روستا‌های حریم تهران استفاده کنیم گفت: مجموعه دستگاه‌های دولتی در کنار شهرداری قرار بگیرند و برای ایجاد درآمدهای پایدار روستاییان کمک کنند.

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه پیمانکاران فضای سبز منطقه را مکلف به حمایت از محصولات گل و گیاه روستا‌های حریم منطقه می‌کنیم،  افزود: مجموعه‌ای از گل و گیاه به مساحت ۱۸هکتار در بوستان جنگلی چیتگر در نوروز ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد که ان‌شاءالله این فضا را برای عرضه محصولات گل و گیاه روستاییان حریم منطقه ۲۲ قرار خواهیم داد.  او با بیان اینکه به‌دنبال برند‌سازی‌ اقتصادی و گردشگری در‌ منطقه و حریم منطقه۲۲ هستیم،  اظهارداشت: این برندسازی‌ها باعث ایجاد مشاغل پایدار برای مردم و ارتقای فضاهای گردشگری می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید