• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 1 آذر 1397
کد مطلب : 38429
+
-

زکی‌پور: هنوز هم شانس قهرمانی داریم

زکی‌پور: هنوز هم شانس قهرمانی داریم

میلاد زکی‌پور، مدافع چپ استقلال تهران برخلاف فصل گذشته که بیشتر نیمکت‌نشین بود در این فصل عملکرد قابل‌قبولی داشته و در اکثر مسابقات به میدان رفته است. او بعد از اخراج اسماعیلی و چشمی در فضای مجازی از آنها حمایت کرده بود و همین حمایت گلایه‌های هواداران استقلال را به همراه داشت چراکه هواداران اعتقاد داشتند او به تصمیم مربی تیم دهن‌کجی کرده است. اما زکی‌پور می‌گوید به هیچ‌وجه قصد چنین کاری را نداشته است. آخرین صحبت‌های او را که در گفت‌وگو با روزنامه همشهری مطرح شده است، می‌خوانید.
    هنوز هم شانس قهرمانی داریم
این روزها به‌طور جدی تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم. بازیکنان واقعا شرایط ایده‌آلی پیدا کرده‌اند. اعتقاد ما این است که هنوز هم شانس رسیدن به‌عنوان قهرمانی را داریم. با حضور آقای شفر در راس کادر فنی این شانس همیشه برای ما هست. در برخی از بازی‌های گذشته هم بدشانس بودیم و یک مقدار مصدومیت‌ها به تیم ما لطمه زد. امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند. به هرحال هواداران واقعی باید در روزهای سخت پشت تیم باشند وگرنه در روزهای خوشی که همه هستند.
    اگر پرسپولیسی بودم برای استقلال کری نمی‌خواندم!
الان برخی پرسپولیسی‌ها می‌گویند ما به فینال آسیا رسیده‌ایم و در جام حذفی هم هستیم اما استقلال در هر دوی این رقابت‌ها حذف شده است. اما من باید در جواب بگویم خودم اگر خدای‌ناکرده پرسپولیسی بودم هیچگاه برای استقلال کری نمی‌خواندم و همیشه سرم پایین بود چراکه در قهرمانی‌های آسیایی و همچنین داربی‌ها خیلی پایین‌تر استقلال هستند. یعنی هیچ‌وقت برای استقلالی‌ها کری نمی‌خواندم. الان دوروبری‌های من هم که پرسپولیسی هستند با من کل‌کل نمی‌کنند.
    عددی نیستم که مقابل تصمیم مربی حرفی بزنم
وقتی من یک استوری برای فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی گذاشتم برخی هواداران اینطور برداشت کردند که من از خواسته سرمربی تیم سرپیچی کردم اما به هیچ وجه اینطور نبود. من تابع سرمربی هستم و هرچه هم آقای شفر بگوید فصل‌الخطاب است. نمی‌خواهم در مورد دستورات او واکنشی نشان دهم اما من بیش از 10بار به خانه فرشید اسماعیلی رفته‌ام و با هم رفت‌وآمد داریم. با روزبه چشمی هم رابطه خوبی دارم. من در جایگاهی نبودم که از آنها حمایت کنم بلکه واقعا از اتفاقی که افتاده بود ناراحت و دلتنگ‌شان بودم. در رفاقتی هم که بین من و آنها بود می‌خواستم بگویم به یادشان هستم، وگرنه من عددی نیستم که بخواهم مقابل حرف و تصمیم سرمربی بایستم و صحبتی بکنم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید