• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 30 آبان 1397
کد مطلب : 38288
+
-

کوتاه از سیاست | ایران

  نامزدی جهانگیری و عارف، برای 1400

الیاس حضرتی از چهره‌های اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با تسنیم گفته «تا آنجایی که من خبر دارم آقای عارف مصمم است در انتخابات 1400کاندیدا شود. آقای جهانگیری قاعدتاً باید بیاید و علاوه بر اینها نفرات دیگری هم هستند.» حضرتی دریافت پول برای قرار گرفتن در لیست امید را رد کرده و می‌گوید: «اصلا بحثی نشد که چنین چیزی وجود داشته باشد و نه پولی رد و بدل شد. در جمع سی چهل نفری مگر می‌شود فردی پول رد و بدل کند و بقیه متوجه نشوند.»

   دلنوشته آشنا برای ظریف

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور در پاسخ به حملات مخالفان علیه وزیر امور خارجه در ارتباط با موضوع پولشویی، طی یادداشتی با عنوان «برای محمدجواد ظریف» در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «از انسانی موفق خواستند تا راز خود را با دیگران در میان بگذارد. لبخندی زد و گفت: موفقیت من زمانی آغاز شد که نبردهای کوچک را به جنگجویان کوچک واگذار کردم. دست از جنگیدن با کسانی کشیدم که کوچکی خود را با تهمت به بزرگان پنهان می‌کردند. سعی نکردم انتظارات دیگران را برآورده کنم و همه را شاد و راضی نگه دارم. دیگر سعی نکردم کسی را راضی کنم که درباره من اشتباه می‌کند. آنگاه شروع کردم به جنگیدن برای اهدافم، رویاهایم، ایده‌هایم و سرنوشتم. روزی که جنگ‌های کوچک را متوقف کردم روزی بود که مسیر موفقیتم آغاز شد. هر نبردی ارزش زمان و روزهای زندگی ما را ندارد.»

  بمباران می‌کنند تا نظارت نشوند

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم پاسداشت جبهه جهانی اسلام و محور مقاومت، با اشاره به اجرایی نشدن برخی از سیاست‌های کلی ابلاغی در کشور گفت: مجمع تشخیص مصلحت با مشورت رهبری بیش از ۲۰سال سیاستگذاری کرده‌ اما متأسفانه سند اقتصاد مقاومتی را پیاده نمی‌کنند. به گزارش ایلنا، رضایی افزود: الان هم با مطرح شدن نظارت بر اجرای این سیاست‌ها، بمباران تبلیغاتی به راه انداخته‌اند که نظارتی بر اجرای سیاست‌های کلی نشود.

این خبر را به اشتراک بگذارید