• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 23 آبان 1397
کد مطلب : 37508
+
-

ویرایش؛ امکان احتمالی توییتر

پس از گذشت سال‌ها امکان دارد در آینده کاربران امکان اصلاح توییت‌های خود را حداکثر ۲دقیقه پس از ارسال داشته باشند

ویرایش؛ امکان احتمالی توییتر


توییتر هیچ وقت اجازه ادیت یا ویرایش توییت را به کاربرانش نداده و این یکی از سیاست‌های همیشگی آن بوده است. حالا اما به‌نظر می‌رسد مقام‌های این شبکه اجتماعی در حال تفکر برای اضافه کردن دکمه ویرایش زیر توییت‌ها هستند.

سال‌هاست که اگر کاربران در توییت‌های خود اشتباهی داشته باشند یا مجبور هستند آن را به‌طور کامل پاک کرده و دوباره پست کنند یا نهایتا توییتی دیگر برای اصلاح آن ارسال کنند. جک دورسی، مدیرعامل توییتر اما به تازگی در کنفرانس فناوری هند از احتمال اضافه شدن امکان ویرایش توییت اما به شکلی متفاوت گفته است. به‌گفته دورسی، این شرکت سال‌هاست در حال فکر کردن به امکان ویرایش توییت‌هاست اما تا زمانی که به نتیجه درستی درباره آن نرسد این ماجرا را اجرایی نخواهد کرد. به‌گزارش انگجت، دورسی در این رابطه گفته است: بسیاری از افراد خواستار کلید ویرایش هستند چرا که می‌خواهند به سرعت اشتباهات خود را اصلاح کنند؛ اشتباهاتی از قبیل غلط املایی یا توییت کردن یک لینک اشتباه. آنطور که مدیرعامل توییتر اعلام کرده بعید است که امکان ویرایش یا ادیت توییت‌ها بدون محدودیت زمانی وجود داشته باشد. به گفته دورسی در مقایسه با اینکه به کاربران اجازه داده شود که بعد از مدت‌ها توییت‌های خود را ویرایش کنند، درنظر گرفتن امکان ویرایش تنها به دلایلی که ذکر شد، محتمل‌تر است.  علاوه بر این گفته شده که توییتر به‌صورت جدی از ویرایش نامحدود توییت‌ها جلوگیری خواهد کرد. چون در غیراین صورت هر فردی می‌تواند با سوءاستفاده از این قابلیت، گفته‌های احتمالا بحث برانگیز خود را تغییر دهد.


۳۰ثانیه تا ۲دقیقه
توییتر براساس آخرین آمار رسمی اکنون ماهانه در جهان 336میلیون کاربر فعال دارد. برخی منابع آگاه در توییتر می‌گویند احتمالا امکان ویرایش توییت‌ها تنها از ۳۰ثانیه تا ۲دقیقه پس از ارسال وجود خواهد داشت. چندی پیش هم گزارشی درباره امکان حذف لایک از این شبکه اجتماعی مطرح شد. لایک کردن در توییتر سال‌هاست تبدیل به یک عادت میان کاربران شده است. توییتر این ماجرا را رد نکرده و گفته می‌شود قرار است این کار با هدف ایجاد «محیطی سالم‌تر» برای گفت‌وگو و افزایش کیفیت ارتباطات انجام شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید