• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 14 آبان 1397
کد مطلب : 36626
+
-

عظمت حضور

حماسه ۱۳ آبان صبح روز گذشته هم‌زمان با سراسر کشور در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری برگزار شد

تیتر یک
عظمت حضور



 13 آبان در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور رخدادهای مهم و آموزنده‌ای است که هر یک سرفصل نوینی در تاریخ استکبارستیزی آنها به شمار می‌رود و اندیشیدن به آن سبب بازتولید و روح انقلابی و بیان فلسفه شعار «مرگ بر آمریکا» در جامعه می‌شود‌.

به گزارش همشهری، راهپیمایی سراسری و عظیم 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» صبح روز گذشته هم‌زمان با سراسر کشور در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.


تصویر جهانی نصف جهان در ۱۳ آبان

حماسه ۱۳ آبان از خیابانی که روزها و تاریخ‌های پرفراز و نشیبی از صحنه‌های حماسه‌سازی مردم اصفهان به خود دیده، آغاز شد و یک تصویر جهانی دیگر از نصف جهان نقش بست. میدان امام حسین (ع) اصفهان روز گذشته میعادگاه نسلی از انقلاب شد که بار دیگر بالندگی و ثمردهی شجره طیبه جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.


حضور پرشور یزدی‌ها

همچنین راهپیمایی دشمن‌شکن و استکبارستیز 13 آبان با حضور گسترده و پرشور مردم در 65 منطقه شهری و روستایی در استان یزد برگزار شد. مردم ولایتمدار استان یزد با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی 13 آبان در مرکز استان از ساعت 9 صبح از مسیرهای میدان شهید بهشتی، چهارراه سلمان، میدان بعثت و مسجد روضه محمدیه به طرف تکیه امیرچخماق برگزار شد.

در این راهپیمایی که با حضور مسئولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای، میثاقی دوباره با رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی بستند.


اجتماع عظیم عاشوراییان

همچنین راهپیمایی 13 آبان‌ در سراسر چهارمحال و بختیاری با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. راهپیمایی و اجتماع عظیم عاشوراییان استکبارستیز شهرکرد مرکز استان میدان انقلاب به سمت میدان 12 محرم به سمت چهارراه بازار و اجتماع در میدان امامزادگان دو خاتون (س) برگزاری شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید