• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 12 آبان 1397
کد مطلب : 36260
+
-

همراهتان هستیم همراهمان بمانید



سروش جنابی / دبیر

حال مطبوعات خوب نیست. همه روزنامه‌ها برای اینکه به انتشار یومیه برسند با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند. این مشکلات جدید نیست، اما این روزها که دلار به تاخت می‌دود و تحریم‌ها اوضاع برخی صنایع و تولیدات را بحرانی کرده، مشکلات مطبوعات هم دوچندان که نه، صدچندان شده. تغییر و تحولات در شکل انتشار همشهری در یک سال گذشته از همین‌جا نشئت می‌گیرد. 
پس از چند ماه انتشار 4 صفحه‌ای در دل روزنامه، مجدداً به فرم قبلی بازگشته‌ایم، اما نه به طور کامل. همشهری محله از این شماره در 5 پهنه تهران شامل پهنه‌های شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز منتشر می‌شود که نشریه حاضر مربوط به پهنه مرکز شامل مناطق 6 ،10، 11و 12 است؛ یعنی قلب تجاری و اداری تهران و محدوده تهران قدیم.  این تغییر و تحولات از سر اجبار زمانه است والا مثل گذشته بسیار علاقه‌مند بودیم که هر منطقه نشریه مخصوص به خود را داشته باشد. 
در هر شکل و شمایلی که منتشر شویم مثل 14 سال گذشته در محله‌ها حضور خواهیم داشت و شریک شادی‌ها و غم‌هایتان خواهیم بود. انتظار داریم در دوره جدید انتشار، مسئولان شهری با درک موقعیت دشوار فعلی در حد مقدور کمک حال خبرنگاران باشند و نشریه را به مراکز وابسته ببرند. همچنین امیدواریم همشهریانمان همانند گذشته ارتباط خود را با ما حفظ کنند و هیچ‌گاه سبد خرید خانواده را بدون «همشهری» به خانه نبرند. همراهمان بمانید.

این خبر را به اشتراک بگذارید