• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 5 آبان 1397
کد مطلب : 35506
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

مدرسه بدون معلم 
از قزوین تماس می‌گیرم. فرزند من در مقطع متوسطه در یکی از دبیرستان‌های منطقه اقبالیه قزوین تحصیل می‌کند. آنها با وجود گذشت یک ماه از شروع سال تحصیلی هنوز معلم ریاضی ندارند. آموزش ‌و ‌پرورش به این مشکل رسیدگی کند. 
یک شهروند از قزوین 

   سرعت زیاد خودروها در بلوار امام‌ خمینی (ره)
بلوار امام ‌خمینی (ره) حد فاصل فلکه مرجعیت و فلکه جوان قم
 2-3 سال است افتتاح شده. تردد خودروها در این مسیر بسیار است و اغلب رانندگان با سرعت غیرمجاز می‌رانند. بارها در این خیابان شاهد تصادف بوده‌ایم. هرچه برای رفع مشکل این خیابان به شهرداری مراجعه کرده‌ایم، رسیدگی نشده است. چند مدرسه در این مسیر وجود دارد و جان دانش‌آموزان در خطر است. مسئولان فکری برای ایمنی این خیابان بکنند. 
یک شهروند از قم 

 
   صادرات چغندر کرمانشاه به استان‌های دیگر
چغندرکاران استان کرمانشاه هر سال همه محصول خود را تحویل استان‌های دیگر می‌دهند. با این روش کارخانه‌های قند استان بدون چغندر می‌مانند و این اتفاق موجب بیکاری کارگران این کارخانه‌ها می‌شود. 
یک شهروند از کرمانشاه 

   پل مکانیزه خاموش
پل مکانیزه میدان امام خمینی (ره) در شهر سمنان همیشه خاموش است. اگر قرار بود این پل همیشه خاموش باشد‏ّ، پس چرا برای ایجاد آن از بیت‌المال هزینه کرده‌اند؟ 
حمیدی از سمنان 

   زیرگذر تاریک
زیرگذر خیابان سجاد در شهر اصفهان روشنایی کافی ندارد و این کاستی موجب بروز مشکل در تردد شهروندان شده است. مسئولان راهنمایی و رانندگی اصفهان رسیدگی کنند. 
بامداد از اصفهان 
 
   درخواست از تاکسیرانی اراک 
برخی از دانش‌آموزان با تاکسی در شهر رفت و آمد می‌کنند. در این فصل و ماه‌های پیش رو که هوا خیلی زود تاریک می‌شود‏‌، تردد برای این قشر سخت‌تر است. از تاکسیرانی تقاضا می‌کنم با افزایش خودروها در این ساعت‌ها شرایط را برای تردد دانش‌آموزان تسهیل کند تا زیاد در خیابان منتظر نمانند. 
عسگری از مرکزی 

   مسیر روستای کلایه
مسیر روستای کلایه در بخش رودبار شهرستان قزوین نشست کرده است. این وضع می‌تواند منجر به تصادف‌ شود. از مسئولان درخواست می‌کنم این جاده را ترمیم کنند. 
یکی از اهالی روستا از قزوین

   باران‌های دردسرساز خوزستان 
با شروع بارندگی‌های پاییزه بار دیگر شاهد بروز مشکلات تنفسی برای برخی از شهروندان اهوازی بودیم. در سال‌های گذشته همیشه مسئولان وعده ‌می‌دانند که هم این ماجرا را علت‌یابی می‌کنند و هم تدبیری برای می‌اندیشند. ما هنوز بعد از گذشت چند سال به درستی نمی‌دانیم دلیل بروز مشکلات تنفسی برای شهروندان چیست و چرا با هر باران پاییزی برخی باید روانه بیمارستان شوند. 
حویزاوی از خوزستان

   تقاطع غیرهمسطح گیل
تقاطع غیرهمسطح گیل در کمربندی لاهیجان همین‌طور بلاتکلیف رها شده است. قرار بود این تقاطع تصادف‌ها را کاهش دهد، اما حالا به مشکلی برای تردد وسایل نقلیه تبدیل شده است. 
سروری از گیلان

   پرداخت نشدن پول گندم‌کاران
حدود 4 ماه از تحویل گندم به دولت می‌گذرد، اما هنوز نیمی از پول کشاورزان هم پرداخت نشده است. مسئولان رسیدگی کنند. 
یک کشاورز از آذربایجان ‌غربی

   حصار‌کشی کندرود 
زمین کشاورزی روستاییان در اطراف روستای کندرود تبریز حصارکشی شده است. این زمین نسل در نسل در اختیار ما بوده است. مسئولان توضیحی در این باره بدهند که تکلیف کشاورزان چیست؟
یک شهروند از آذربایجان‌شرقی 

   کمبود امکانات ورزشی در اراک 
امکانات ورزشی برای فعالیت بانوان در اراک کافی نیست. حتی برخی از رشته‌های ورزشی اصلا سالن تخصصی در استان ندارند. مسئولان اداره ورزش و جوانان فکری برای این کمبودها بکنند. 
امیدی از مرکزی 

این خبر را به اشتراک بگذارید