• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 1 آبان 1397
کد مطلب : 35138
+
-

اکران 3فیلم همزمان با اربعین

اکران 3فیلم همزمان با اربعین


«در مسیر باران»، «گام‌های شیدایی» و «گرگ‌بازی» 3فیلم جدیدی هستند که از دوم آبان اکران خود را آغاز می‌کنند.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام فیلم‌هایی که همزمان با اربعین و روزهای پایانی‌ماه صفر اکران خود را آغاز می‌کنند، به همشهری گفت: «2فیلم با مضمون و حال هوای اربعین و رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) از دوم آبان‌‌ماه اکران می‌شود.

این 2فیلم، یکی انیمیشن «در مسیر باران» در سرگروهی ایران و دیگری «گام‌های شیدایی» به کارگردانی حمید بهمنی است که اکران آنها از چهارشنبه ۲ آبان‌ماه آغاز می‌شود.» به گفته فرجی علاوه بر این 2فیلم، «گرگ‌بازی» به کارگردانی عباس نظام‌دوست از همین تاریخ در گروه سینمایی «استقلال» به جای فیلم «ماهورا» اکران می‌شود. فیلم ماهورا اکران خود را در سینماهای زیرگروه ادامه می‌دهد.

انیمیشن «در مسیر باران» را که به‌سفارش مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی ساخته شده، حامد کاتبی کارگردانی کرده است. این انیمیشن روایتگر روزهای سخت زندگی مردی به‌نام «ریان» است که خشکسالی تاب و توانش را بریده و روزگار را بر او و خانواده‌اش سخت کرده است.

«گرگ‌بازی» داستانی رازآلود از چند رفیق قدیمی است که شبی در خانه موروثی یک دوست جمع می‌شوند و با ورود مهمانان تازه‌وارد، ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد. علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی و سعید چنگیزیان بازیگران اصلی فیلم هستند.

فیلم «گام‌های شیدایی» نیز به کارگردانی حمید بهمنی که در سال۹۱ با حضور بازیگران ایرانی و خارجی ساخته شده، جزو پروژه‌های فاخر دولت دهم معرفی شده بود و پس از ۶سال روی پرده می‌رود. ازجمله بازیگران ایرانی این فیلم می‌توان به جمشید هاشم‌پور، بهنوش طباطبایی، کورش تهامی و محمدرضا شریفی‌نیا اشاره کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید