• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 1 آبان 1397
کد مطلب : 35089
+
-

5 عضو یک خانواده قربانی گازگرفتگی شدند

کوتاه از حادثه
5 عضو یک خانواده قربانی گازگرفتگی شدند


مسدود بودن مسیر دودکش پکیج خانه‌ای در پردیس حادثه هولناکی را رقم زد و 5عضو یک خانواده ازجمله دو کودک 1.5ساله را به‌دلیل گازگرفتگی به کام مرگ کشاند.

به گزارش همشهری، این حادثه هولناک عصر روز یکشنبه در طبقه اول ساختمانی واقع در فاز4 پردیس اتفاق افتاد. در این خانه زن و شوهری جوان همراه با 2قلوهایشان که یک‌سال‌ونیمه بودند زندگی می‌کردند. آن روز پدر خانواده سرکار بود و زن جوان و دوقلوهایش میزبان پدربزرگ و مادربزرگ بچه‌ها بودند. آنها بعد از خوردن ناهار مشغول استراحت شدند و زن جوان وقتی دید بچه‌هایش خواب هستند به حمام رفت.

ساعتی از این ماجرا می‌گذشت و یکی از همسایه‌ها در این خانه را زد اما هیچ‌کس در را باز نکرد. او می‌دانست زن همسایه با بچه‌هایش در خانه هستند اما چون هیچ‌کس در را باز نکرد نگران شد و بقیه همسایه‌ها را خبر کرد. آنها که احتمال می‌دادند اتفاقی برای ساکنان خانه افتاده باشد از آتش‌نشانی و اورژانس کمک خواستند و خودشان هم در را باز کردند و وارد خانه شدند.

همسایه‌ها آن چیزی را که به چشم می‌دیدند باور نداشتند. در نگاه اول به نظر می‌رسید دوقلوها در رختخواب‌شان خوابیده‌اند اما واقعیت این بود که آنها بر اثر گازگرفتگی جان باخته بودند.

پدربزرگ و مادربزرگ هم در گوشه‌ای از اتاق به خواب ابدی فرورفته بودند اما معلوم نبود زن جوان چه وضعیتی دارد. وقتی همسایه‌ها همه‌جا را جست‌وجو کردند معلوم شد زن جوان هم در حمام دچار گازگرفتگی شده و جانش را از دست داده است.

غلامرضا مرادی، تکنیسین اورژانس پردیس که همراه همکارش کاظمی در محل حادثه حاضر شده بود به همشهری می‌گوید: «وقتی ما به محل حادثه رسیدیم متأسفانه هر 5نفر شامل زن 36ساله، دختر و پسر دوقلو 1.5ساله، زنی 60ساله و مردی 70ساله جانشان را از دست داده بودند و بررسی‌های اولیه نشان می‌داد آنها به‌دلیل مسدود بودن دودکش پکیج که در آشپزخانه نصب بود، دچار گازگرفتگی شده‌اند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید