• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 21 شهریور 1397
کد مطلب : 30234
+
-

جاسوس را اخراج کردم چون نتوانست از درخت بالا برود

 سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی قائمشهر درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد:
ما آماده بازی هستیم هرچند که درباره پرسپولیس باید بگویم بیرانوند احتمالاً امروز(دیروز) برای تیم ملی بازی می‌کند و او را فردا(امروز) نداریم. بشار رسن هم تیمش دیروز با کویت بازی داشته و از ناحیه مچ پا مصدوم شده و باید به هتل بیاید و وضعیت او را ببینیم اما بقیه بازیکنان برای بازی فردا(امروز) آماده هستند.
    جاسوس را اخراج کردم 
 ما عادت کرده‌ایم که این جوها علیه پرسپولیس ایجاد شود چه از سوی افراد مختلف، باشگاه‌ها و شاید برخی رسانه‌ها، ما به این مسئله محکوم هستیم و با این وضع زندگی می‌کنیم و به بقایمان ادامه می‌دهیم. در مورد جاسوس بازی باید بگویم منچسترسیتی ۱۰‌آنالیزور دارد که کارشان آنالیز است. تمرینات ما هم همیشه باز است، شما می‌توانید بیایید و تمرینات را مشاهده کنید اما آن جاسوسی که مطرح شد را اخراج کردیم چون او را کشف کردند و آن جاسوس خودش را لو داد چون کلاهخود نظامی هم بر سر داشت و لباس پلنگی استتاری پوشیده بود، لو رفت و به‌خاطر عدم‌موفقیتش او را اخراج کردیم، زیرا سنگین بود و نتوانسته بود بالای درخت برود.
    رضائیان به فکر بازگشت به پرسپولیس نیست
تا جایی که می‌دانم رضاییان در یک باشگاه مطرح در بلژیک بازی می‌کند و فکر نمی‌کنم دنبال بازگشت به پرسپولیس باشد تا حضورش در تیم ملی را به چالش بکشد. از طرف دیگر ماهینی و مهدی شیری که از پیکان می‌آید و آدام همتی در این لیست هستند و لیست ما پُر است. اما فکر می‌کردم او در بلژیک است چرا که تا جایی که من خبر دارم قرارداد او ۲ ساله بود. من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم اما به‌عنوان یک مربی دیدگاه و فلسفه خودم را دارم. من اولویت را به حسین ماهینی و صادق محرمی دادم و صادق الان اروپا بازی می‌کند و رامین هم بلژیک را انتخاب کرد اما به وقتش از او تشکر کردم بابت زحماتی که کشید و برایش بهترین‌ها را آرزو کردم و چرا باید از یک بازیکن ناراحت باشم؟
    کاری کردم تا دایی و گل‌محمدی و بختیاری‌زاده در جام‌جهانی خداحافظی کنند
هرکسی سبک کار خودش را دارد، نمی‌دانم سرمربی جدید ایران چه‌کسی است و فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت. در سال۲۰۰۶ که من مربی تیم ملی بودم یعنی حدود ۱۲سال پیش بازیکنانی مثل علی دایی، یحیی گل‌محمدی، سهراب بختیاری‌زاده بازیکنان من بودند که کیفیت و توانایی خودشان را نشان دادند و من برای اینکه آنها برای تیم ملی زحمت کشیده بودند بازی خداحافظی‌شان را در جام جهانی قرار دادم و این قدردانی من نسبت به آنها بود. دوستان خیلی از من انتقاد می‌کردند که چرا نفراتی مثل دایی، یحیی گل‌محمدی را انتخاب کردم اما من خوشحالم که مربی آن نسل بودم، آن بازیکنان که در آن زمان نتایج عالی برای تیم ملی کسب کردند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید