• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 11 دی 1396
کد مطلب : 2838
+
-

رازگشایی از یک پرونده جنایی

با گذشت 5سال از مرگ مرموز مرد 45ساله، خواهر وی به اتهام قتل دستگیر شد.

به گزارش همشهری، تیرماه سال 91 مردی 45ساله که بر اثر ضربه جسم نوک تیز به شکمش مجروح شده بود، در بیمارستانی در تهران جان باخت.  مادر و خواهر وی می‌گفتند قربانی معتاد به مواد‌مخدر بوده و مشکل اعصاب داشته است. برای همین تعادلش را از دست داده و به میز عسلی خورده و شیشه شکسته شده میز عسلی به شکم او برخورد کرده است. در آن زمان اولیای دم(مادر و خواهر قربانی) شکایتی در این خصوص نداشتند و  قاضی جنایی قرار موقوفی تعقیب صادر کرد.

دادیار اظهارنظر دادسرای جنایی تهران اما، قرار موقوفی را نقض کرده و عنوان کرد که موضوع به‌احتمال زیاد قتل عمد بوده است. در ادامه، رسیدگی به پرونده بار دیگر آغاز و خواهر مقتول به دادسرا احضار شد.  او این بار گفت: برادرم معتاد بود و مشکل اعصاب داشت.

او مدام من و مادرم را اذیت می‌کرد و صبح روز حادثه نیز سراغ مادرم رفت و از او برای خرید مواد‌مخدر پول خواست. مادرم گفت پول ندارد و برادرم شروع کرد به داد و فریاد راه انداختن. فکر کرد مادرم او را سرکار گذاشته است، برای همین به سمتش هجوم برد و با مادرم درگیر شد. من برای میانجیگری وارد دعوای آنها شدم. برادرم اصلا حالت عادی نداشت و او  را هل دادم تا از مادرم فاصله بگیرد اما تعادلش را از دست داد و به میز عسلی برخورد کرد. ناگهان شیشه میز شکست و به شکم او برخورد کرد. پس از آن بلافاصله او را به بیمارستان رساندیم اما زنده نماند.

پس از اعترافات این زن میانسال، مادر وی در دادسرای جنایی حاضر شد و از خون پسرش گذشت. او دخترش را بخشید و با رضایت وی، پرونده از لحاظ جنبه عمومی جرم به‌زودی به دادگاه می‌رود.

این خبر را به اشتراک بگذارید