مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار عنوان کرد با بیش از ۲۴۰میدان و بازار میوه و ترهبار در سطح شهر تهران علاوه بر کنترل قیمت میوه و ترهبار، هر جا که نیاز بوده به کمک دولت آمدیم. بهگزارش مهر، عبدالحسین رحیمی گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار، یک سازمان انتفاعی نیست، بلکه سازمانی خدماترسان به شهروندان است. ساخت و راهاندازی بازارهای میوه و ترهبار در مناطق کمبرخوردار با چنین رویکردی صورت میگیرد. وی همچنین افزود: تحقق ایده شهر زیستپذیر که از سوی دکتر افشانی، شهردار تهران مطرح شد، نیازمند توجه به افراد کمبرخوردار است که در برنامههای سازمان مدیریت میادین در قالب ساخت بازار در نقاط کمبرخوردار شهر، سبد مهربانی، میوه رایگان برای کودکان و طرح همیار مشتری مورد توجه قرار گرفته است.
دو شنبه 29 مرداد 1397
کد مطلب :
27730
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved