• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 9 مرداد 1397
کد مطلب : 25049
+
-

در ترکیب پیکان هم نظر برانکو را جلب می‌کنم

شیری: مقابل استقلال هدف اول‌مان مساوی بود

محمد زارعی

مهدی شیری، مدافع پیکان که در هفته اول با پیراهن این تیم مقابل استقلال ظاهر شد طبق توافقات قبلی در نیم‌فصل دوم برای تیم پرسپولیس به میدان خواهد رفت. با این حال شیری تاکید دارد تا زمانی که عضو تیم پیکان است تلاش می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد. البته او با این کار دو هدف را پیگیری می‌کند اینکه با خاطره خوش از تیم پیکان جدا شود، دوم اینکه همچنان بتواند نظر برانکو را برای نیم‌فصل دوم و حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان پایتخت جلب کند. گفت‌وگوی همشهری با این بازیکن را در ادامه می‌خوانید.

    بازی با استقلال چطور بود؟ 
خدا را شکر توانستیم در استادیوم آزادی یک امتیاز از استقلال بگیریم. بالاخره مقابل تیم بزرگی بازی داشتیم. مهم این بود که در وهله نخست نتیجه تساوی را حفظ کنیم و بعداز آن اگر فرصتی نصیب‌مان شد گل بزنیم و سه امتیاز را بگیریم. به هر حال هفته اول بود و به مرور زمان در هفته‎های آتی به هماهنگی لازم می‌رسیم و می‌توانیم بازی‌های بهتری را به‌نمایش بگذاریم. 
    البته کارشناس‌ها معتقدند بازی کیفیت بالایی نداشت. 
تیم‌ها تازه از دوران بدنسازی خارج شده‌اند و طبیعی است که در هفته‌های اول آن کیفیت لازم را نتوانند ارائه دهند حداقل در مورد تیم خودمان این‌طور بود اما مطمئنا استقلال هم، چنین شرایطی داشت. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم.
    نیم فصل دوم هم با پیراهن پرسپولیس با استقلال بازی خواهی کرد.
بله، البته من می‌خواستم از ابتدای فصل در خدمت تیم پرسپولیس باشم اما محرومیت این باشگاه از حضور در فصل نقل و انتقالات باعث شد نیم‌فصل دوم به این تیم اضافه شوم. الان در ترکیب تیم پیکان تلاش می‌کنم همچنان آمادگی خودم را حفظ کنم و با ارائه بازی‌های قابل قبول خودم را به برانکو نشان دهم. خودم برنامه‌های زیادی برای حضور در پرسپولیس دارم می‌خواهم پله‌های ترقی را طی کنم. 
    به‌نظرت پیکان در لیگ چه نتیجه‌ای خواهد گرفت؟
شما شک نکنید پیکان جزو تیم‌های بالای جدول خواهد بود. الان دو سه سالی است که کادرفنی و بازیکنان دارند در کنار هم  کار می‌کنند. در هفته‌های آینده خواهید دید تیم پیکان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید