• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 7 مرداد 1397
کد مطلب : 24757
+
-

2روایت در پرونده اسیدپاشی


پسری 24ساله که به اتهام اسیدپاشی در پایتخت تحت تعقیب پلیس بود درحالی دستگیر شد که قصد داشت خود را از طبقه سوم به پایین پرتاب کند.

به گزارش همشهری، ساعت 23:45چهاردهم خرداد‌ماه گزارش یک حادثه اسیدپاشی در جنوب پایتخت به پلیس اعلام شد. قربانی جوانی 21ساله بود که از ناحیه شکم، دست راست و پای چپ آسیب دیده بود. وی که به بیمارستان منتقل شده بود درخصوص جزئیات حادثه گفت: به همراه برادرم سر کوچه ایستاده بودم و مشغول صحبت بودیم که ناگهان علی، یکی از بچه‌های محل را دیدم. او به همراه 3نفر از دوستان دیگرش سوار بر موتور بود و ظرف کوچکی در دست داشت. او ناگهان محتویات ظرف را به روی من پاشید و بعد فرار کردند. همان لحظه احساس سوختگی کردم و متوجه شدم محتویات ظرف اسید است.

وی ادامه داد:علی در محله ما زندگی می‌کند و احتمال می‌دهم قصد داشته از من انتقام بگیرد؛ چرا که از 8‌ماه پیش به‌دلیل قدرت‌نمایی و عربده کشی تحت تعقیب پلیس بود تا اینکه مدتی بعد دستگیر شد. او پس از آزادی تصور می‌کرد من مخفیگاهش را به پلیس لو داده‌ام، حتی پس از آزادی وقتی در جمع بچه‌های محل حاضر شده بود گفته بود که قصد انتقام از من‌را دارد. اما تصورش اشتباه بود و بی‌آنکه مطمئن شود نقشه کشید تا مرا قربانی اسیدپاشی کند. با این اظهارات،  قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت علی را صادر کرد و ماموران راهی مخفیگاهش شدند. زمانی که مأموران در محل حاضر شدند متهم قصد داشت از طبقه سوم خودش را به پایین پرتاب کند که مأموران مانع شدند و او را به دام انداختند.
متهم 24ساله دیروز برای انجام تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و روایتی دیگر مطرح کرد. وی گفت:من و شاکی بچه محل هستیم اما رابطه خوبی نداریم. شب حادثه از محل کارم بیرون آمدم و وقتی به سرکوچه رسیدم شاکی را دیدم.

 او به همراه دوستانش سوار بر موتور بود که دوستانش به سمت من چاقو کشیدند. خودش هم ظرفی در دست داشت که به سمت من پاشید. وقتی دچار سوختگی شدم پی بردم که محتویات ظرف اسید بوده اما خودش هم در این حادثه صدمه دید. این متهم پس از تحقیق با دستور قاضی جنایی در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید