• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 4 مرداد 1397
کد مطلب : 24508
+
-

سکان قایقرانی همچنان در دست امینی

انتخابات فدراسیون قایقرانی قرار بود پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار شود که به‌دلیل نزدیکی به بازی‌های آسیایی به وقت دیگری موکول شده است. این درحالی است که ریاست غلامرضا امینی 12 مرداد ماه به پایان خواهد رسید و باید دید وزارت ورزش چه تصمیمی برای فدراسیون اتخاذ خواهد کرد.

    رئیس تا جاکارتا سرپرست می‌شود
غلامرضا امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی دوره 
4‌ساله‌ ریاستش دوازدهم مرداد ماه به پایان می‌رسد و با توجه به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون باید دید امینی کماکان به کارش ادامه خواهد داد یا اینکه سرپرست برای فدراسیون انتخاب می‌شود. امینی درباره به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون به مهر می‌گوید: «خدا بخواهد خودم تا بعد از بازی‎های آسیایی و زمان برگزاری مجمع، مدیریت فدراسیون را عهده‎دار خواهم بود. من یک نظامی هستم و تابع دستورات؛ به من اعلام کردند انتخابات برگزار نمی‌شود، من هم بدون چون و چرا پذیرفتم. ظاهرا قرار است بعد از بازی‌های آسیایی، مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی را برگزار کنند.» با توجه به اینکه فعالیت امینی بعد از 12 مرداد ماه غیرقانونی است. به‌نظر می‌رسد وزارت ورزش جوانان از 12 مرداد برای امینی حکم سرپرستی صادر کند تا بازی‌های آسیایی، آرامش در قایقرانی حفظ شود. امینی در این‌باره گفت:«بهتر است این مسئله را از مسئولان وزارت ورزش پیگیری کنید. من به‌کارم دارم ادامه می‌دهم و اولویت برایم موفقیت قایقرانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا است.»  
قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی هفتم مردادماه برگزار شود که روز گذشته  وزارت ورزش برگزاری این مجمع را به زمان دیگری موکول کرد. علاوه بر غلامرضا امینی، فاطمه حسنی، فرحناز امیرشقاقی، احمد دنیامالی، علیرضا سهرابیان، محسن میلاد و عمران پورعسگر کاندیداهای ریاست فدراسیون قایقرانی هستند. به نظر می‌رسد که آنچه در بیرون مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی در جریان است در تصمیم گرفته شده، دخالت دارد. این شاید یک تفاهم میان امینی و دنیامالی باشد که بر سر تقسیم قدرت در فدراسیون بعد از بازی‌های آسیایی به‌تفاهم برسند. امینی و دنیامالی پیش از این نیز با همدیگر در دوره‌های پیشین فدراسیون همکاری‌های مشترک زیادی داشته‌اند، همین مسئله در انتخابات گذشته که امینی را به ریاست فدراسیون رساند نیز مورد توجه بود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید